مجله سیم کارت

اهدا تندیس جایزه ملی مدیریت مالی در ایران به همراه اول

0 25

اپراتور "همراه اول" که بزرگ ترین اپراتور در ایران است موفق به کسب تندیس زرین مدیریت مالی برای چهارمین سال شد . اپراتور همراه اولین اپراتور در کشور است که فعالیت خود را آغاز کرده است  همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین خود ارائه دهد . همراه اول برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات متنوع و متفاوتی را در نظر گرفته است که می توانند از طریق اپلیکیشن همراه من به راحتی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .
همراه اول برای کلیه مشترکین "سیم کارت" های خود هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و هم مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری اپلیکیشن همراه من را ارائه داده است و مشترکین با دانلود و نصب این اپلیکیشن می توانند به خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند .
همراه اول برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب تندیس مدیریت مالی در ایران شد و این تندیس در صبح روز سه شنبه 28 بهمن ماه 1399 با حضور جمعی از مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش‌ های بین‌ المللی رازی به اپراتور همراه اول اهدا شد . این دوره یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی در ایران است که برگزار شد و همراه اول بالاترین سطح جایزه را از آن خود کرد . همراه اول توسط ارزیابی های کمیته داوران موفق شد تندیس زرین را برای چهارمین سال پیاپی دریافت کند و با توجه به شفافیت مالی امتیاز دریافت تندیس زرین را دریافت کرد . جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس ، تقدیر نامه و گواهینامه به شرکت‌ های حائز رتبه به صورت سالانه ارائه می ‌شود .
 جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال 1389 آغاز به کار کرده است و حدودا یازده سال است مه هر ساله برگزار می شود ، بستر ساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ ها و سازمان‌ های شرکت کننده است . حمایت مدیریت مالی حرفه‌ ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ ها و سازمان‌ ها ، تشویق و ترغیب شرکت‌ ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌ های بهبود ، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ ای شرکت‌ ها و سازمان‌ های ایرانی ، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک ، معرفی و قدردانی از شرکت ‌ها و سازمان‌ های برتر در مالی و اقتصادی ، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.