مجله سیم کارت

اهدا لوح تقدیر به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

0 44

وزارت ارتباطات در کشور به عنوان اولین و برترین دستگاه اجرایی در کشور مشخص شد و رئیس وزارت ارتباطات ، محمد جواد آذری جهرمی لوح تقدیر این وزارت خانه را از رئیس جمهور ، دکتر حسن روحانی دریافت کرد . طبق گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، این وزارت خانه از سوی هیئت دولت به عنوان برترین دستگاه اجرایی ئدر کشور معرفی شد ولی به دلیل شرایط کرونا در کشور تقدیر از این وزارت خانه به صورت محدود برگزار شد . لوح تقدیر اهدایی از سوی رئیس جمهور ،  چهارشنبه 30 مهر ماه 1399 در جلسه هیات دولت رئیس جمهوری به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این وزارت خانه را برای سومین سال پیاپی به عنوان دستگاه « برتر » اجرایی اهدا شد .
طبق گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، محمد جواد آذری جهرمی به علت کسب رتبه اول و برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ین سایر وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی کشور ، از معاونان ، مشاوران ، مدیران و همکاران خود با صادر کردن پیامی تشکر کرد .
متن کامل پیام وزیر ارتباطات به شرح ذیر است :اینک که به لطف و مدد الهی و در سایه تلاش و کوشش مستمر و مؤثر همکاران خدوم و پر تلاش حوزه ارتباطات کشور ، وزارت متبوع در سال جهش تولید ، برای سومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر در بین وزارت خانه‌ ها و دستگاه‌ های اجرایی کشور ، در جشنواره شهید رجایی گردیده و از سوی ریاست محترم جمهور موردتقدیر و عنایت قرارگرفته است ، لازم می ‌دانم از همه مدیران ، کارشناسان و همکاران عزیز که با مساعی ارزشمند و صادقانه خود ، زمینه‌ ساز این موفقیت بوده‌ اند تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون آنان را در خدمت به ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فهیم و لایق آن و اعتلای کشور عزیز مان از خداوند متعال مسئلت نمایم .
رییس جمهور صبح روز چهارشنبه 30 مهرماه در پایان جلسه هیات دولت ، با اهدای لوح ، از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دستگاه‌ برگزیده در خدمت‌ رسانی تقدیر کرد و توضیح داد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ، جشنواره شهید رجایی به شکل سال‌ های قبل برگزار نشده و تقدیر از دستگاه‌ های برگزیده در خدمت‌ رسانی به شکلی محدود انجام شده است . اتصال روستا ها به اینترنت ، افزایش قابل توجه پهنای باند شبکه ارتباطی کشور ، پیشرفت در اجرای دولت الکترونیکی و توسعه‌ ی برنامه‌ ی فضایی ایران و توجه به حقوق مشترکین از مهم ترین اقدامات وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم بوده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.