مجله سیم کارت

اوضاع متشنج ایرانسل و رایتل

0 33

اوضاع متشنج ایرانسل و رایتل

همانگونه که در جریان هستید اینروزها اخبار متشنج زیادی در رابطه با اتباطات به گوش می رسد که از جمله آن می توان به هشدار دادستان قزوین به دو اپراتور "ایرانسل" و "رایتل" اشاره نمود .دادستان مربوطه دو اپراتور را به کم کاری در هنگام ثبت نام سیم کارت های اعتباری  متهم نمود. این تخلف در هنگام ثبت "سیم کارت اعتباری رایتل" و همچنین "خط ایرانسل" بوجود آمده است که با برخورد جدی قضایی مواجه شد.

لازم به ذکر است که معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری کشور نیز هشدار جدی درباره این مساله به اپراتور ایرانسل اعمال نمود.در واقع طبق بررسی های دقیق انجام شده ، حجم گسترده ای از سیم کارت هایی که برای ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم از سوی متخلفین استفاده شده، از طریق فروش آنلاین اپراتور ایرانسل واگذار شده است. بنابراین با توجه به شرایط بوجود آمده تمامی کاربران باید با دقت بیشتر اقدام به "خرید سیم کارت" مربوطه خود نمایند تا دچار مشکل نشوند.

در این میان خبری که بسیار تعجب آور بود خبر انتصاب مینا مهرنوش به سمت مدیریت عامل رایتل بود که بازخوردهای بسیاری در پی داشت. بگونه ای که کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این انتصاب را غیرقابل قبول دانست و در همین رابطه نیزبا شکایت این اپراتور مواجه شد.اما بعد از آن با پس گرفتن شکایت به دلایل نه چندان مشخص توسط رایتل این موضوع خاتمه یافت  و خانم مینا مهرنوش از سمت مدیرعاملی این اپراتور کناره گیری نمود. بنابراین رایتل هم اکنون بدون مدیر به فعالیت خود ادامه می دهد و در حال گذراندن اوضاع بحرانی خود می باشد.

در نتیجه تمام این عوامل نشان از متشنج بودن اوضاع کنونی فضای ارتباطات می دهد.

اما نکته ای که در این میان بسیار حائر اهمیت می باشد مربوط به اچراتور "همراه اول" می باشد.در واقع می توان بیان کرد که با توجه به اوضاع نابسامان دو اپراتور دوم و سوم ، اما همراه اول با آرامش خاطر در حال پیشروی می باشد و سعی دارد مثل همیشه بصورت حساب شده گام بر دارد.صحت این گفته ها را براحتی می توانید در پست های اینستاگرام اخیر این اپراتور مشاهده نمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.