مجله سیم کارت

اوپو رندری از گوشی جدید خود با قابلیت منحصربفرد معرفی نمود.

0 11

اوپو رندری از گوشی جدید خود با قابلیت منحصربفرد معرفی نمود.

ریلمی یکی از کمپانی های خانواده اوپو می باشد که چندی پیش از دو مدل گوشی خود با نام های "ریلمی 5" و "ریلمی 5 پرو" رونمایی کرد.این گوشی های با دوربین چهارگانه وبا قابلیت دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، همچنین قیمت مناسب توانستند سرو صدایی در خور خود داشته باشند.

این کمپانی به صراحت اعلام کرد که در نسل بعدی گوشی های خود از دوربین 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.از اینرو و جهت صحت گفته های خود کمپانی "اوپو" در اوایل تیرماه تصاویری از دوربین با همین مشخصات (64 مگاپیکسلی) را منتشر نمود و همه راشگفت زده کرد.

اوپو رندری از گوشی جدید خود با قابلیت منحصربفرد معرفی نمود.

در واقع این کمپانی با قدرت هر چه بیشتر در تلاش است تا بتواند نام آوازه ای بیشتر از حال برای خود رقم بزند و تا حد زیادی نیز در این راه موفق بوده است.

هم اکنون رندرهایی از گوشی جدید این کمپانی منتشر شده است.نام احتمالی این گوشی "ریلمی XT" خواهد بود و در رنگ سفید برفی ارائه خواهد شد.اما نکته ای که در این میان ذکر آن ضروری بنظر می رسد اینست که این گوشی با توجه به رندر و مشخصات منتشر شده شباهت بسیار زیادی به گوشی های ریلمی 5 دارد.

ریلمی XT همانند محصولات قبلی کمپانی اوپو مجهز به دوربین چهارگانه می باشد که با چینش عمودی قرار گرفته اند.تصورات حاکی از اینست که نمایشگر این گوشی مجهز به OLED باشد.

اوپو رندری از گوشی جدید خود با قابلیت منحصربفرد معرفی نمود.

اوپو اعلام کرده است که گوشی ریلمی XT  بدون حسگر اثر انگشت در پنل پشتی  و با حسگر نوری زیر نمایشگر معرفی خواهد شد.که به وضوح می توان بیان کرد این گوشی (ریلمی XT) بعنوان اولین گجت  پیشگام در این فناوری قلمداد می شود.دوربین استفاده شده در گوشی جدید این کمپانی 64 مگاپیکسلی خواهد بود.از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دوربین ماکرو و حسگر تشخیص عمق اشاره نمود و همچنین دوربینی با زاویه فوق عریض  به همراه آخرین حسگر ایزوسل BRIGHT gw1 ازدیگر مشخصات منحصربفرد گوشی ریلمی XT محسوب می شوند.

این گوشی به احتمال خیلی زیاد برای اولین بار در رویداد برگزار شده در دهلی نو معرفی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.