مجله سیم کارت

اپراتور ایرانسل اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران

0 495

 اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . وزیر ارتباطات روز سه شنبه 9 آذر ماه 1400 از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد . از آخرین اقدامات ایرانسل در توسعه زیر ساخت های شبکه ملی اطلاعات بازدید کرد و افزود : اپراتور ایرانسل می تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد . اپراتور ایرانسل در این مراسم که روز سه شنبه 9 آذر ماه برگزار شد هشتمین سایت  5G ایرانسل نیز افتتاح شد . اپراتور ایرانسل علاوه بر کسب عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال موفق به کسب عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری نسل پنجم  5G در ایران نیز می باشد . ایرانسل در این مراسم مدرسه ایرانسل در روستا توحید آباد خاش و سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در استان مازندران را نیز افتتاح کرد . هم چنین کلنگ زنی مرکز سوئیچینگ داده ایرانسل در غرب کشور به صورت آنلاین نیز انجام شد .

ایرانسل اپراتور خدمات دیجیتال

اپراتور ایرانسل ( irancell ) اولین اپراتور خدمات دیجیتال در ایران به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری نسل پنجم  5G در کشور هشتمین سایت  5G ایرانسل را به صورت آنلاین در این مراسم افتتاح کرد . هشتمین سایت نسل پنج ایرانسل در شهر اندیشه در غرب استان تهران در یک منطقه پر ترافیک راه اندازی شد . تا بتواند بهترین تجربه خدمات دیجیتال در اختیار مشترکین سیم کارت ها قرار بگیرد . در واقع هدف اصلی اپراتور ایرانسل از راه اندازی سایت  5G در ایران ارائه بهترین تجربه زندگی دیجیتال می باشد . این سایت که هشتمین سایت نسل پنج ایرانسل می باشد . نخستین سایت “ایرانسل” است که روی فرکانس جدید 2.3 گیگا هرتز راه اندازی می شود . به جز فناوری 5G، فناوری Massive MIMO و LTE Pro نیز از طریق این سایت ، به مشترکان ایرانسل ارائه می‌ شوند .

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران ، هم اکنون با داشتن هشت سایت تجاری نسل پنج رکورد دار سرعت و تعداد سایت های تجاری  5G در ایران می باشد . در صورت دغدغه تخصیص فرکانس ایرانسل  برنامه توسعه شبکه نسل پنج خود را با سرعتی بیش از پیش در ایران ادامه خواهد داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.