مجله سیم کارت

اپراتور های برتر در کشور

0 927

معرفی اپراتور های برتر ایران

سیم کارت ها از نیاز های اصلی زندگی بشر محسوب می شود . افراد برای گذراندن زندگی روزمره خود به آن ها نیاز دارند . در کشور ما نیز اپراتور های زیادی هستند که “سیم کارت” ارائه کرده اند . اپراتور های برتر  ایران در کشور در حال ارائه خدمات رسانی به کشور می باشند . ما در این مقاله داریم تمام اپراتور های فعال در ایران را معرفی کنیم .
اپراتور های برتر ایران

اپراتور های برتر ایران

همراه اول :

اولین و قدیمی ترین اپراتور در ایران اپراتور همراه اول است .این اپراتور نسبت به سایر اپراتور ها در کشور مشترکین بیشتری دارد . مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی این اپراتور از مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری آن بیشتر می باشد . اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور در ایران حدودا شصت درصد سهم بازار سیم کارت را در دست دارد . هم چنین بیش از صد میلیون سیم کارت واگذار کرده است .

ایرانسل :

دومین اپراتور برتر در ایران که سیم کارت دائمی و اعتباری ارائه کرده است ایرانسل است . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . هم چنین اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری نسل پنجم در کشور است و اولین اپراتوری است که فناوری نسل پنج را ارائه کرده است .
اپراتور ایرانسل مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . اپلیکیشن ایرانسل من یکی از خدمات ویژه ای است که این اپراتور برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است .

رایتل :

یکی دیگر از اپراتور های برتر در ایران رایتل است که رشد چشم گیری طی سال های اخیر داشته است . این درصد رشد در سال جدید در شش ماهه نخست سال 1400 بسیار رشد بالایی داشته است . “رایتل” سومین اپراتور در ایران است و این اپراتور برای رضایت مشترکین سیم کارت های خود تمام تماس های درون شبکه خود را رایگان کرده بود . به تازگی این طرح ویژه را برداشته و مشترکین سیم کارت های رایتل برای برقراری تماس با دوستان رایتلی خود باید هزینه اندکی پرداخت کنند .
رایتل نیز همانند سایر اپراتور ها برای دسترسی آسان مشترکین سیم کارت های خود به خدماتش اپلیکیشن رایتل من را ارائه داده است . مشترکین بتوانند دسترسی آسانی به خدماتش داشته باشند .

شاتل موبایل :

شاتل موبایل نخستین اپراتور خدمات نوین در ایران است و “شاتل موبایل” سیم کارت های خود را با پیش شماره 0998 ارائه داده است و شاتل موبایل نیز همانند سایر اپراتور ها برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن شاتل موبایل من را ارائه داده است تا از طریق آن بتوانند به خدمات این شاتل موبایل دسترسی پیدا کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.