مجله سیم کارت

اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

0 136

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ برای مشترکین سیم کارت های خود پیشواز های جایزه ساز در نظر گرفته است و مشترکین "سیم کارت" های ایرانسل با فعال کردن این پیشواز ها می توانند جایزه برنده شوند . اپراتور ایرانسل اعلام کرده است تا پایان تابستان فرصت دارید تا برای فعال کردن اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل اقدام کنید و از جوایز ویژه ایرانسل بهره مند شوید . اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل یکی از محصولات دیجیتال ایرانسل است که مشترکین ایرانسل می توانند از طریق آن آهنگ مورد علاقه خود را به عنوان آهنگ پیشواز خود انتخاب کند . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است با ارائه خدمات و محصولات متنوع رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند .
اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل از محصولاتی است که این اپراتور بزرگ برای دسترسی آسان کاربران خود به آهنگ های پیشواز مورد علاقه خود در نظر گرفته است و این اپلیکیشن امکانات ویژه ای دارد که شامل دسترسی به تمام آهنگ های پیشواز ایرانسل ، امکان انتخاب و جدا کردن بخش مورد علاقه از یک آهنگ و قرار دادن آن به عنوان آهنگ پیشواز ، امکان بارگذاری صدا یا آهنگی از خودتان به عنوان پیشواز در بخش پیشواز های شخصی می باشد و اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل قابل نصب برای هر دو نسخه اندروید و IOS  می باشد و کلیه مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و ایرانسل اعتباری می توانند این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند .
مشترکین سیم کارت های ایرانسل توجه داشته باشند که ، از ابتدا تا پایان شهریور ماه 1400 بهترین فرصت برای استفاده از این اپلیکیشن و خرید آهنگ ‌های پیشواز ایرانسل می باشد . چون در این مدت با هر خرید می‌ توانید یک امتیاز به دست آورید و در قرعه کشی 3 گوشی هوشمند و 30 هدفون شرکت کنید و به یاد داشته باشید که هر چه امتیاز تان بیشتر باشد ، شانس برنده ‌شدن شما بالا تر خواهد بود . برای نصب اپلیکیشن پیشواز هوشمند ، کافی است فقط # 7575 * را با "سیم کارت ایرانسل دائمی" و ایرانسل اعتباری خود شماره بگیرید یا به نشانی وب سایت رسمی این اپلیکیشن (my-pishvaz.com ) مراجعه کنید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.