مجله سیم کارت

مقایسه اپل واچ سری 6 و SE

0 165

اپل بزرگ ترین کمپانی تولید کننده گوشی های هوشمند است . “اپل” علاوه بر تولید گوشی هوشمند ، لپ تاپ ، تولید ساعت های هوشمند نیز دارد . توانسته عنوان پر فروش ترین ساعت هوشمند را به خود اختصاص دهد . توانسته اولین رتبه ساعت های هوشمند بازار را کسب کند . اپل در گذشته فقط یک مدل از ساعت هوشمند خود را وراد بازار کرده بود ولی طی دو سال اخیر نسخه های جدیدی ارائه کرده است . اپل واچ سری 6 و SE نسخه های جدید است .

البته با شرایط موجود کمپانی ها سعی کردند در ارائه محصولات خود علاوه بر کیفیت ، قیمت را نیز در نظر بگیرند . در واقع مهم‌ ترین آن‌ ها معرفی یک نسخه ارزان تر از محصولات محبوب و پر فروش از سوی کمپانی‌ ها بوده است . اپل نیز این روند را اعلام و همراه با اپل واچ سری 6 یک مدل هم تحت عنوان اپل واچ SE روانه بازار کرده است . که در عین داشتن قیمتی پایین ‌تر ، ارزش خرید بیشتری دارد . خصوصا برای ما ایرانی‌ ها که با افزایش شدیدی قیمت دلار مواجه هستیم . اپل واچ سری 6 و SE در دو سایز 40 و 44 میلی ‌متری تولید می‌ شوند که کمی از نسخه‌ های پیشین 38 و 42 میلی‌ متری بزرگ تر هستند . اما حاشیه اطراف نمایش گر آن ‌ها کم تر و از آن طرف هم نمایش گر‌ ها بزرگ ‌تر شده‌ اند .

اپل واچ سری 6 و SE

این دو ساعت هوشمند از نظر ظاهر و کیفیت ساخت هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند . اگر هر دوی آن‌ ها را کنار هم بگذارید . شاید اصلا متوجه نشوید که کدام یکی سری 6 است و کدام یکی SE . این یعنی اپل با همان وسواسی که نسخه پرچم دار ساعت هوشمند خود را طراحی کرده ، نسخه ارزان‌ تر را هم طراحی کرده است . بدنه آلومینیومی اپل واچ سری 6 از نظر رنگ‌ بندی متنوع‌ تر است . اپل امسال رنگ قرمز و آبی را نیز ارائه کرده تا بتوانید آن را با آیفون 12 پرو آبی و آیفون 12 قرمز هم ست کنید .

به جز این ، هر دو ساعت در 3 رنگ ، اسپیس گری ، سیلور و گلد به بازار عرضه می ‌شوند . هر دو تا عمق 50 متری نسبت به نفوذ آب مقاوم هستند تا پایش ورزش‌ های آبی بدون مشکل صورت گیرد . در جعبه هر دو ، بند هایی با سایز ‌های مختلف است تا تمامی کاربران بتوانند نسبنت به ابعاد مچ دست خود ، سایز مناسب را انتخاب کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.