مجله سیم کارت

اپل و هواوی مقاوم ترین گوشی های جهان شناخته شدند

0 175

هر فردی معیارهای خاصی برای  انتخاب گوشی دارد.امکانات،برندها ،سطح مقاومت ،امنیت،قابلیتها و… گزینه هایی هستند که در هنگام خرید گوشی مورد توجه قرار می گیرند.بر همین اساس تحقیقی صورت گرفته و نتایج آن نشان می دهد که گوشی های ساخت “اپل” و “هواوی” مقاوم ترین گوشی های تلفن همراه نسبت به سایر برندها می باشد.

همانطور که می دانید گوشی های هوشمند اپل دارای قابلیتهای بی شماری هستند که یکی از منحصربفردترین قابلیتهای گوشی های سری اپل مقاومت بالای آنهاست که کاربران این مدل گوشی ها رضایت کاملی از آن دارند.اما در این میان هواوی برند معروف چینی توانسته است جایگاه بسیار خوبی برای خود کسب کند و گوشی های ساخت این کمپانی از نظر مقاومت بسیار بالا بوده و همپا با کمپانی اپل می باشد.شاید رقابت سرسخت هواوی با اپل یکی از دلایل و بهانه تراشی های امریکا برای تحریم کمپانی هواوی باشد.

در واقع طبق تحقیقات دو شرکت اپل و هواوی از میان برندهای حاضر در بازارهای جهانی موفق شدند . بیشترین میزان رضایتمندی را در کاربران ایجاد کنند . یکی از دلایل اصلی موفق شدن آنها مقاومت و باکیفیت بودن برندها می باشد . که البته با تحریمهای اعمالی از سمت دولت امریکا به کمپانی هواوی این شرکت چینی دچار مشکلات عدیده ای کرده است . که امیدواریم این عوامل باعث تنزل کیفیت گوشی های هواوی نباشد.

اپل و هواوی مقاوم ترین گوشی های جهان

در این میان گوشی های چینی “honor” نیز بعد از اپل و هواوی جایگاه ویژه ای را از نظر سطح مقاومت و سرسختی به خود اختصاص دهد . و عملکرد در خور تحسین و موثری را برای کاربران خود رقم بزند . هم اکنون با عملکرد مناسب خود جایگاه ویژه ای را از بین برندهای مطرح دنیا برای خود ثبت کند.ذکر این نکته ائز اهمیت می باشد . که فاکتورهای اساسی برای سطح مقاومت گوشی شامل مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک، مقاومت در برابر ضربه‌های مختلف به بدنه و صفحه نمایش و در نهایت مقاومت صفحه و بدنه مقابل خراشیدگی می باشد . همه ی این عوامل تاثیر اساسی در مقاومت بالای گوشی و سرسخت بودن آنها دارد.

در نهایت همه ی این عوامل (مقاومت،کیفیت،قابلیت،استحکام،امنیت) دست به دست هم می دهند . تا یک گوشی بتواند جایگاه خاص و ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.