مجله سیم کارت

ایجاد کمیته مشترک بین ایرانسل و وزیر ورزش و جوانان برای حمایت های ورزشی

0 21

اپراتور "ایرانسل" بعنوان حامی ورزش و با توجه به فعالیتهای فراوان در عرصه ورزش ساعاتی پیش نشستی را در محل دفتر وزیر ورزش انجام دادند.این نشست بین دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر بیژن عباسی آرند ، مدیرعامل ایرانسل انجام شد و دو طرف درباره ی پیشبرد اهداف خود در خصوص توسعه همکاری‌های دوطرف به مذاکره پرداختند.دو طرف درفضائی کاملا دوستانه به بحث و مذاکره پرداختند و درباره اهداف بلند مدت با هم به بحث و گفتگو نشستند.وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی وقفه ایرانسل در حوزه ورزشی و حمایت از باشگاه های استقلال و پرسپولیس ،به ادامه ی این همکاری امیدوار و خرسند بودند.در این نشست دو طرف با اشاره به تلاش های فراوان برای توسعه بیشتر این همکاری ها و به ثمر رسیدن نتایج و اهداف عالی تاکید کردند.

در طی این نشست دکتر بیژن عباسی آرند ،مدیر عامل ایرانسل درباره اهداف خود در بلند مدت مبنی بر درآمد زائی و همچین پیشرفت و توسعه فعالیتهای ورزشی به نکات ارزنده ای اشاره کردند. و به آینده این همکاری های کاملا امیدوار می باشد و آنرا به عنوان هدفی ملی و مسئولیتی اجتماعی تلقی می کند.

در نهایت دو طرف به این نتیجه رسیدند که جهت پیشبرد بهتر کارهای خود کمیته‌ای مشترک بین دو طرف همراه با معاونان ایرانسل و اشخاص حقوقی جهت متمرکز شدن و روند مناسب کار تشکیل دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.