مجله سیم کارت

ایرانسل من پلی‌ استیشن جایزه می‌دهد

0 746

اپراتور ایرانسل جشنواره ویژه تابستان را ارائه کرده است . به برندگان این جشنواره به قید قرعه سه دستگاه پلی استیشن 5 جایزه می دهد . ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و مشترکین زیادی دارد . مشترکین ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می توانند در قرعه کشی اپلیکیشن ایرانسل من شرکت کنند .

قرعه کشی اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران ، برای شرکت در این جشنواره ، می ‌توانند با نصب سوپر اپلیکیشن « ایرانسل‌ من » و مراجعه به بخش « سرویس‌ های طلایی » در این سوپر اپلیکیشن ، از خدمات موجود در این بخش استفاده و امتیاز کسب کنند . دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من به صورت رایگان است . کلیه مشترکان سیم کارت ایرانسل دائمی و سیم کارت ایرانسل اعتباری می توانند این سوپر اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند .
فرصت شرکت در این جشنواره از ۳۰ مرداد تا ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۱ است . کاربران سوپراپلیکیشن ایرانسل ‌من ، با خرید و استفاده از هر یک از خدمات مذکور ، یک امتیاز دریافت می ‎کنند . کسب امتیاز بیشتر ، شانس برنده شدن در قرعه کشی اپلیکیشن ایرانسل من را افزایش می‌ دهد و شانس برنده شدن پلی ‌استیشن  5 را افزایش می دهد .

خدمات بخش سرویس ‌های طلایی ایرانسل من

از جمله خدمات فعلی موجود در بخش « سرویس‌ های طلایی » سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، می‌ توان اسنپ ، اسنپ ‌فود ، پیشواز ، اسنپ ‌مارکت ، اعتبار بانکی ، پستِکس ، اسنپ هتل ، بیمه بازار ، اسنپ اکسپرس ، بازیگوشی و اسنپ ‌فلایت را نام برد .

ایرانسل ، با هدف کمک به رشد و توسعۀ کسب ‌و کار های دیجیتال ، امکان حضور این کسب ‌و کار ها در سوپراپلیکیشن ایرانسل ‌من ، یکی از پربازدید ترین اپلیکیشن‌ های ایرانی را فراهم کرده است . صاحبان کسب ‌و کار که علاقه ‌مند به معرفی خدمات ‌شان به کاربران این سوپر اپلیکیشن هستند . می ‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود ، به وب‌ سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/p/292874/p مراجعه کنند .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.