مجله سیم کارت

ایرانسل برای سومین سال متوالی برترین سرویس‌دهنده مخابراتی کشور اعلام شد

0 33

سه تندیس زرین دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران طی مراسمی و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.

سه تندیس زرین دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران طی مراسمی و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم اهداء جوایز دومین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، با رای هیئت داوران و براساس نتایج حاصل از اسناد، مدارک و نظرسنجی میدانی صورت گرفته و به سبب توسعه پرشتاب شبکه، عرضه خدمات نوین و توسعه خدمات دسترسی به اینترنت همراه در شهرها و روستاهای کشور، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به‌عنوان «برترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی کشور در سال 1389» اعلام و نشان زرین ستاره فناوری به این شرکت اهداء گردید.

هیئت داوران در بخش برترین نوآوری دومین جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، نشان زرین ستاره فناوری و لوح تقدیر خود را به سبب عرضه خدمات ارزش افزوده نوین و خلاقانه به ویژه در حوزه بانکداری همراه و خدمات مبتنی بر محل به ایرانسل اعطا کرد.
براساس این گزارش، هیئت داوران این جشنواره، نشان زرین «برترین مدیریت روابط‌ عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال 1389» را به سبب استفاده هوشمندانه از زیرساخت‌های مبتنی بر ICT و توسعه فضای رسانه از مفاهیم سنتی به فضای مجازی، به مدیر روابط عمومی ایرانسل اهداء کرد.

دومین دوره جشنواره ستاره های فناوری ایران، با هدف معرفی برترین فعالیت‌ها، خدمات و کالاهای ارائه شده در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در سال 1389، همزمان با آغاز ششمین سال فعالیت هفته‌نامه تخصصی علم روز، در تاریخ اول اسفندماه و با حضور فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، در محل برج میلاد تهران برگزار شد.

ایرانسل از سال 87 تاکنون و به صورت متوالی، به‌عنوان برترین سرویس‌دهنده مخابراتی سال کشور و روابط عمومی ایرانسل در سال‌های 1388 و 1389 به‌عنوان برترین مدیریت روابط عمومی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور انتخاب و معرفی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.