مجله سیم کارت

ایرانسل شناسه شبکه خود را تغییر داد .

0 244

اپراتور ایرانسل در پی شیوع گسترده ویروس کرونا شناسه شبکه خود را تغییر داد . با توجه به این که شیوع کرونا دوباره به شدت در حال افزایش است . به نوعی به نظر می رسد که مردم دیگر از این وضعیت خسته شدند و دیگر مانند قبل به توصیه های بهداشتی عمل نمی کنند . در این راستا اپراتور “ایرانسل” در جهت آگاه سازی مردم و فرهنگ سازی شناسه شبکه خود را تغییر داد ، تا مشترکینی که سیم کارت ایرانسل دارند ، به استفاده از ماسک ترغیب شوند .

در حال حاضر شیوع این ویروس مرگ بار در کل جهان در حال پیشرفت است . به نوعی این ویروس هنوز مهار نشد و هم چنان در حال در گیر کردن افراد زیاد تری است . به همین علت دولت مردم را به استفاده از ماسک تشویق می کند و اعلام کرده است . در مکان های عمومی از تاریخ 15 تیر استفاده از ماسک الزامی است . در واقع این اقدام دولت برای این است که مردم در این زمینه همکاری بیشتری کنند . تا بلکه این ویروس ریشه کن شود و یا شیوع آن کاهش پیدا کند . در حال حاضر در شبکه های مجازی #ماسک-بزنیم راه اندازی شد . مردم تشویق به استفاده از ماسک شوند که بتوانند این زنجیره شیوع را قطع کرد .

تغییر شناسه شبکه ایرانسل در کرونا

در حال حاضر اپراتور ایرانسل با هدف استفاده هرچه بیشتر مردم از ماسک ، در جهت دعوت به مقابله با شیوع بیماری کرونا ، ایرانسل به طور موقت ، شناسۀ شبکۀ خود را به « Mask bezanim – Irancell » تغییر داده است . افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند این تغییر را رویت کنند . در واقع این تغییر برای این است که به تمامی مشترکان خود که “سیم کارت ایرانسل” دارند . یادآوری به استفاده از ماسک جهت جلوگیری از شیوع این ویروس شود . این تغییر در بسیاری از گوشی‌ های تلفن همراه ، در قسمت بالای صفحه قابل رؤیت است . در برخی از گوشی‌ های تلفن همراه نیز ، در قسمت تنظیمات شبکه ، انتخاب شبکه ، مشاهده می ‌شود .

اقدامات ایرانسل در دوران کرونا

پیش از این نیز ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، برای تسهیل زندگی و آگاه‌ سازی مشترکان درباره ویروس همه‌ گیر کرونا ، اقداماتی برای آموزش آنلاین ، ارائۀ 100 گیگابایت اینترنت رایگان به مشترکان TD-LTE، ارائۀ 20 گیگا بایت اینترنت رایگان به معلمان ، دور کاری حداکثری کارکنان و انتقال قریب به اتفاق فرایند های اداری خود بر بستر دیجیتال ، بستر سازی برای ایجاد جلسات مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از نهاد ها ، سازمان‌ ها و کسب‌ و کار ها و یا دور کاری کارکنان وزارت بهداشت و دیگر سازمان‌ ها بر زیر ساخت شبکۀ امن ایرانسل ، ارائۀ کمک نقدی به مراکز درمانی و نهاد های مرتبط با پیشگیری این بیماری ، نمایش کنسرت‌ های نوروز خانه و رایگان کردن محتوا های ارائه در تلویزیون اینترنتی لنز ، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت ، کمک به توسعۀ اپلیکیشن ‌های مشاور سلامت از جمله اپلیکیشن « پزشکت » و افزایش درگاه‌ های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من را به نتیجه رساند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.