مجله سیم کارت

ایرانسل و بومی سازی تلفن همراه

0 57

ایرانسل اپراتور برتر کشور که در این ایام کرونا خدمات ویژه و ارزنده ای را ارائه داده است دارای مشترکین زیادی است که همه تلاش خود را می کند با ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد و شگفت انگیزی نظر کاربران خود را جلب کند و برای رضایت هر چه بیشتر و بهتر کاربران خود تلاش می کند . معمولا اکثر مشترکین که خرید سیم کارت ایرانسل داشته اند از خدمات این شرکت احساس رضایت دارند و از خرید سیم کارت خود راضی هستند .
طی سخنرانی جدید مدیر عامل " ایرانسل " در شبکه جام جم در تاریخ 31 فروردین 1399 آمادگی خود را برای ارتباط با ایرانیانی که خارج از کشور هستند اعلام کرد و گفت می توانیم از تجربه های آن ها استفاده کنیم .
و همچنین در پاسخ به سوال امکان ورود سرمایه گذار خارجی در حوزه تلفن همراه فرمودند : در این زمینه طی سال های اخیر اتفاق های مثبتی افتاده است و در حوزه تجهیزات شبکه موبایل که چند تا شرکت معروف هستند که تامین کننده های اصلی اپراتور ها در دنیا هستند اقدامات خوبی شده و گام های خوبی برداشته شده است . ایشان در رابطه با تولید تلفن همراه در داخل اضافه کردند که با افزایش قیمت دلار و گران شدن تلفن های همراه خارجی بومی سازی این محصول از جذابیت بالایی برای مخاطبان ایجاد می کند و اعلام کردند درگذشته به دلیل نبود دسترسی به بازار جهانی و عدم رشد تولید این محصول جذابیت کمی داشت . ایشان در رابطه با بومی سازی تولید تلفن همراه ایده هایی را اعلام کردند از ایرانیان که مقیم کشور های خارجی بودند درخواست کرد به دلیل دسترسی آن ها به بخشی از تکنولوژی روز دنیا کمک شما هموطنان مقیم خارج تا حد بسیار زیادی می تواند مفید باشد و می توان گام مهم و موثری در این زمینه با کمک هموطنان برداشت . و در ادامه افزودند که این بستر فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است زیرا بازار ایران دارای یک پتانسیل قوی برای جذب سرمایه است و مثالی عنوان کردن در رابطه با این موضوع که اشاره به سرمایه گذاری ایرانسل در تاکسی آنلاین اسنپ کردند واعلام کردند یک نمونه موفق سرمایه گذاری در ایران است و اعلام کردند حمایت از کسب و کار های نو پا در ایران از قدرت و سود بالایی برخوردار است .
ودر آخر ایرانسل آمادگی خود را برای جذب سرمایه ایرانیان از هرجای دنیا اعلام کرد و اشاره کردند که آماده همکاری هستند .
و قیمت و کیفیت را دو عامل بسیار مهم در تولید و عرضه تلفن همراه دانستند که حتما باید این نکات در نظر گرفته شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.