مجله سیم کارت

ایرانسل پنج شاهین طلایی دریافت کرد .

0 25

ایرانسل که از اولین و بزرگ ترین اپراتور های فعال در کشور است و به عنوان بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران شناخته شده است . "ایرانسل" همیشه در راستای رضایت کاربران خود در تلاش است . ایرانسل برای راحتی کاربران خود اپلیکیشنی ارائه داده است که این اپلیکیشن ایرانسل من نام دارد و ایرانسل من به عنوان دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی ها معرفی شده است و .کاربرانی که سیم کارت ایرانسل دارند از این اپلیکیشن می توانند استفاده کنند .  
ایرانسل به علت ارائه خدمات منحصر به فرد طرفداران زیادی دارد و بدین وسیله موفق شد در مرداد ماه 99 شاهین طلایی را از ان خود کند . ایرانسل در ایران به عنوان اولین شبکه نسل پنج تلفن همراه در ایران شناخته شده است . ایرانسل طی مراسمی که برگزار اشت البته به صورت آنلاین و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی این شاهین طلای را دریافت نمود .به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، یکشنبه 5 مرداد ماه 1399 ، پنجمین دوره جشنواره تبلیغات ایران ، با حضور بزرگان عرصۀ تبلیغات ، از جمله دکتر محمود دهقان و احمد حسینی آرام و نیز مدیران ارشد دولتی و فعالان روابط عمومی و تبلیغات سازمان‌ ها و شرکت‌ ها برگزار شد و ایرانسل پنج نشان شاهین این جشنواره ، از جمله رتبه نخست و نشان  شاهین طلایی  در سه بخش مسؤولیت اجتماعی ، تبلیغات دیجیتال و پوستر تبلیغاتی و نیز شاهین نقره‌ ای بخش تیزر تلویزیونی و شاهین برنزی بخش آگهی رادیویی را دریافت کرد . ایرانسل که پیش از این عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران را کسب نموده بود ، حالا شاهین طلایی بخش ویژه مسئولیت اجتماعی شرکتی را به همراه شرکت ایران خودرو دریافت تموده است . در این بخش ، رتبه‌ های دوم و سوم ، به ترتیب به شرکت ارتباطات سیار ایران ( همراه اول ) و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان ، تعلق گرفت .
ایرانسل هم چنین در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری تیرز تلویزیونی رتبه دوم و در بخش تبلیغات دیداری شنیداری آنونس و نیز رتبه سوم را از آن خود کرد . ایرانسل ، هم چنین در بخش تبلیغات دیجیتال – ویدئوی تبلیغاتی ( به خاطر ویدیوی یلدا ) و طراحی تبلیغاتی و معماری گرافیکی – پوستر ( کمپین گیگ می‌باره ) نیز موفق به دریافت رتبۀ نخست جشنواره و نشان شاهین طلایی شد . پنجمین دورۀ  جشنوارۀ تبلیغات ایران ، با هدف معرفی و تقدیر از فعالان برتر عرصۀ تبلیغات ، به دلیل رعایت پروتکل ‌های بهداشتی ، به صورت آنلاین برگزار شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.