مجله سیم کارت

ایرانسل پیشتاز در توسعه اینترنت پر سرعت روستایی

0 88

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ در فروردین ماه سال 1401 اپراتور پیشتاز در توسعه ارتباطات روستایی بوده است . اپراتور ایرانسل بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و در سراسر کشور مشترکین زیادی دارد و اینترنت پرسرعت ایرانسل را در اختیار مشترکین خود قرار داده است . این اپراتور همواره در تلاش است تا مشترکین سیم کارت های خود بتوانند با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنند .

دسترسی به اینترنت پر سرعت ایرانسل در 36 روستا

مدیر عامل ایرانسل آماری از اقدامات اپراتور های ارتباطی در استان های مختلف از اول تا بیست و دوم فروردین 1401 را منتشر کرد . از مجموع 36 روستای بالای 20 خانوار در 11 استان دسترسی به اینترنت پرسرعت توسط اپراتور ایرانسل برقرار شده است . 25 استان شامل 11 روستا در استان آذربایجان شرقی ، 7 روستا در آذربایجان غربی ، 1 روستا در بوشهر ، 3 روستا در خراسان جنوبی ، 1 روستا در خراسان سیستان و بلوچستان و یک روستا در استان کرمانشاه است .

ایرانسل پیشتاز در توسعه اینترنت پر سرعت روستایی

ایرانسل در طی سال های اخیر که وجود و لزوم اینترنت پرسرعت بیشتر از هر زمان است نقش مهمی را در این بخش ایفا کرده است . سعی کرده است برای مشترکین “سیم کارت” های خود در سراسر کشور این دسترسی را فراهم کند . در شرایط همه گیری کرونا و لزوم انجام اکثر کار ها به صورت آنلاین بیش از هر زمان لزوم اینترنت پرسرعت حس شد . اپراتور ایرانسل ( irancell ) نیز نقش بزرگی در این زمینه ایفا کرد و دسترسی به اینترنت پرسرعت را در روستاهای بالای 20 خانوار را فراهم کرد . به خصوص امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را در استان های سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویر احمد را در اولویت قرار داد .
ایرانسل پیشتاز در توسعه اینترنت پر سرعت روستایی

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات نیز در پست اینستاگرامی خود تاکید کرد : ما به عهدمان در اتصال تمامی روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت پرسرعت پایبند هستیم . تا پایان سال نیز به آن عمل می کنیم و کارسختی است و نیاز به همکاری مردم و مشارکت دولت داریم .
دکتر بیژن عباسی ‌آرند مدیرعامل “ایرانسل” نیز اظهار داشت : ما مهم ترین تعهد خود را در بخش شبکه ملی اطلاعات و پروژه توسعه ارتباطات روستایی ( USO ) می ‌دانیم .  تلاش می ‌کنیم هر روز بهتر از گذشته ، این تعهدات را عملیاتی کرده و اینترنت پرسرعت ایرانسل را بر اساس برنامه زمان ‌بندی پیش ببریم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.