مجله سیم کارت

ایسوس گوشی گیمینگ خود را ارائه خواهد نمود

0 16

ایسوس گوشی گیمینگ خود را ارائه خواهد نمود

با توجه به گسترش بازی‌های موبایل، این روزها بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دنیا به دنبال تولید کنسول‌های گیمینگ کوچک و با قابلیت حمل آسان هستند. اما ایده ترکیب این کنسول بازی با یک گوشی هوشمند نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد.در همین راستا کمپانی های بزرگی شروع به ارائه ی گوشی های گیمینگ روی آورده اند که دارای امکانات و ویژگیهای خاص و هیجان انگیز می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

نمایشگرهای این گوشی دارای رفرش ریت بالاتر می باشد.

دارای سیستم خنک کننده پیشرفته و همچنین کنترلهای مناسب می باشد.

این مدل گوشی ها پردازنده گرافیکی بهتری دارند.

گسترش گوشی‌های گیمینگ در بازارهای جهانی به قدری سرعت گرفته است که کمپانی "ایسوس" قرار است مدل بهبود یافته ی گوشی های گیمینگ خود را روانه بازار کند که با عنوان ایسوس ROG Phone شناخته می شوند.

این گوشی جدید کمپانی ایسوس دارای مشخصاتی به شرح زیر می باشد:

پردازنده ی بکار رفته در این مدل گوشی دارای اسنپدراگون 855 پلاس می باشد.

این گوشی مبتنی بر نمایشگر اولد 90 هرتز است.

حداکثر سرعت کلاک پردازنده ایسوس ROG Phone، 2.96 گیگاهرتز می باشد.

دارای پردازنده گرافیکی بهبود یافته با رشد بالا می باشد.

ایسوس گوشی گیمینگ خود را ارائه خواهد نمود

نکته ای که ذکر آن ضروری می باشد اینست که در این گوشی ها دو دکمه در گوشه های بدنه گوشی، برای راحتی کار کاربران جهت بازی تعبیه شده است و اینکه ایسوس برای اولین بار از تراشه جدید کوالکام با عنوان اسنپدراگون 855 پلاس، در گوشی های خود استفاده کرده است.

در واقع کمپانی کوالکام با تعبیه ی  خنک کننده ی مناسب در ضمن  حداکثرافزایش  سرعت کلاک ،تغییری اساسی در این گوشی ها ایجاد کرده است.

ایسوس قرار است این مدل گوشی خود را به زودی در بازار عرضه نماید پس بی شک در روزهای آتی اخبار زیادی درباره تکنولوژی جدید خود ارائه خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.