مجله سیم کارت

ایفون بر روی قابلیت ضد آب بودن گوشی های ایفون کار می کند

0 27

ایفون بر روی قابلیت ضد آب بودن گوشی های ایفون کار می کند

خاصیت ضد آب بودن گوشی های هوشمند یکی از خاص ترین قابلیت هاست که کمپانی های زیادی برای رسیدن به این هدف تلاش های مستمری کرده اند و تاکنون نیزبسیاری از کمپانی ها به این مهم دست یافته اند.

کمپانی بزرگ "اپل" نیز در ادامه این مباحث اعلام کرده است قصد دارد از این قابلیت بر روی گوشی های هوشمند خود بهره ببرد.از اینرو در پتنت جدید خود اعلام کرده است که در ایفون های نسل اینده خود از قابلیت ضدآب نیز استفاده خواهد نمود.

اپل با اشاره به موضوع  چگونگی نفوذ آب از طریق دکمه های فیزیکی ایده های بسیار جالبی مطرح کرده است.

این کمپانی ادعا دارد در صورت فشردگی بیش از حد دکمه های فیزیکی "ایفون" امکان نفوذ آب از طریق منافذ این دکمه ها به درون گوشی وجود دارد که این کار موجب بوجود آمدن مشکل اساسی شده واز عمر گوشی به شدت می کاهد.

ایفون بر روی قابلیت ضد آب بودن گوشی های ایفون کار می کند

در همین راستا اپل برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیده است تا بتواند مشکلات احتمالی را برطرف کرده و گوشی بدون نقص با قابلیت ضدآب را در اختیار کاربران خود قرار دهد.بنابراین این کمپانی با  تغییرات کاربردی در بخش دکمه های فیزیکی و ایجاد فاصله دکمه ها از محل اصلی خود، سعی خواهد کرد این مشکل را رفع کند.

در واقع سابقه طولانی کمپانی اپل در ارائه محصولات نوین و بدون نقص موجب شده است تا توقعات از این کمپانی به شدت افزایش یابد تا جایی که بروز مشکل از سمت این کمپانی بعنوان یک نکته و گام بسیار منفی برای اپل تلقی خواهد شد. بنابراین اپل با احتیاط کامل پا در این عرصه گذاشته و با همان روند نیز بکار خود ادامه می دهد.

بنابراین هم اکنون کشف روشی جدید برای افزایش خاصیت ضدآب بودن گوشی های ایفون ، یکی از اهداف اصلی این کمپانی تلقی می شود.پس تا ارائه ی اخبار تکمیلی در اینباره باید منتظر بمانیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.