مجله سیم کارت

ایفون های جدید با اپل پنسل عرضه می شوند

0 9

ایفون های جدید با اپل پنسل عرضه می شوند

همانطور که شما نیز در جریان هستید اخبار و گزارشات متنوع و زیادی درباره ایفون11 منتشر شد و روز به روز این اخبار تکمیلتر و جامعتر گردید.

حال با نزدیک شدن به زمان رونمائی از محصولات "ایفون" این اخبار شدت بیشتری گرفته است تا جایی که اخیرا مطلع شدیم ایفون های جدید قابلیت پشتیبانی از اپل پنسل را دارند.

ایفون11شباهت بسیار زیادی به "ایفونXS" دارد و تفاوت آنها در نحوه چینش دوربین ها و سرعت بیشتر ایفون11 می باشد.

اخبار درباره کمپانی "اپل" بسیار زیاد است ولی این خبر جدیدترین و معتبرترین خبر تلقی می شود در واقع پشتیبانی گوشی های ایفون از قابلیت اپل پنسل می تواند برای این کمپانی بسیار مهم و منحصربفرد باشد.استفاده از این قابلیت در سالیان قبل نیز برای این کمپانی بسیار خبرساز بوده است.برای اولین بار اپل پنسل در سال 2015 به همراه ایپدها معرفی شد که بعضی قابلیت ها مانند نقاشی کردن ، حرکت آسان میان تب‌ها و اپلیکیشن‌ها و … را در اختیار کاربران قرار می داد.

نسل بعدی یعنی نسل دوم اپل پنسل توانایی شارژ ایپدها بدون سیم را فراهم نمود که با اینکار با اتصال بی سیم به آیپدها ممکن می شد که بسیار مهم و حائز اهمیت بود.

حال ذکر این نکته حائز اهمیت است که "سامسونگ" نیز بر روی گوشی های "گلکسی نوت" خود از قلم اس پن با ویژگی های خاص استفاده نموده است.بنابراین با عرضه ی "گلکسی نوت 10" و همچنین رونمایی از گوشی های ایفون با قابلیت اپل پنسل ، بی شک بازار رقابتی سختی را مشاهده خواهیم نمود.

اندازه قلم درنظر گرفته شده برای ایفون یا همان اپل پنسل طبق اخبار رسیده 166 میلی متر می باشد.

 به هرحال، تا پایان سپتامبر و زمان رونمایی از آیفون‌های جدید باید منتظر بمانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.