مجله سیم کارت

ایفون 2019 با دوربین سه گانه

0 28

کمپانی اپل همیشه علاقه‌ی زیادی به ارائه‌ی ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد این شرکت دارد.زیرا به واسطه این  ویژگی‌هاست که  مدل‌های مختلف ایفون سریعاً توسط افراد مختلف مورد شناسایی و همچنین مورد محبوبیت قرار می گیرند.در همین خصوص و طی اخبار متفاوت و بحث برانگیزی که از ایفون 2019  درباره خصوصیات و طراحی گوشی هوشمند این کمپانی بزرگ  منتشر شده است حکایت از گوشی با دوربین متفاوت می دهد.احتمال می رود این کمپانی بزرگ ،گوشی هوشمند ایفون 2019 با  قابلیت دوربین سه گانه معرفی کند. هنوز صحت اطلاعات در این مورد تائید نشده و بی شک شایعات زیادی در این مورد منتشر شده است اما خبرها حاکی ازاینست که ماژول دوربین بصورت مربعی‌شکل تعبیه شده است که البته از طرف کاربران فیدبک های منفی نیز دربرداشته است. از طرفی دیگر، وجود این برجستگی می‌تواند به‌عنوان نشانه‌ای برای تلاش اپل برای نوآوری در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند باشد.حال کمتر از 4 ماه به رونمایی مدل ایفون 2019 مانده است و همه کنجکاوانه منتظر دیدن  این مدل گوشی هوشمند کمپانی ایفون می باشند.به احتمال زیاد مدل جدید با نام ایفون 11 رونمایی می شود اما همانطور که اشاره کردیم اینها فقط یک احتمال است.

در مورد مبحث مربوط به دوربین مدل جدید ایفون گزارشهای رسیده خبر از کیفیت بسیار بالای این دوربین ها می دهد که احتمالا سومین دوربین از نوع اولترا واید خواهد بود واین امکان را برای کاربر فراهم می کند تا با خیالی آسوده و کیفیتی بینظیر از مناظر مختلف عکاسی نماید . همچنین جانشین ایفون XR هم ظاهراً از دوربین دوگانه بهره می‌برد که دوربین ثانوی از نوع تله‌فوتو است.

اندازه برجستگی دوربین آن‌ها حدود دو برابر برجستگی ایفون XS است که البته آن هم اصلاً کوچک و ظریف  بنظر نمی رسد  و برای کاربران این کمپانی که از قاب استفاده نمی کنند بدلیل برجستگی موجود در بخش دوربین بسیار ناخوشایند بنظر می رسد. اما ذکر این نکته نیز ضروری است که اکثر استفاده کنندگان این محصولات از قاب های محافظ استفاده می کنند که بی شک ایفون این را نیز در نظر گرفته است.

در پایان متذکر می شویم که یکی از ویژگی های ایفون جدید تراشه قدرتمند A13 و امکان شارژ بی‌سیم دوطرفه می باشد و اپل امیدوار است با این ویژگی و همچنین دوربین سه گانه بتواند توجه کاربران را جلب کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.