مجله سیم کارت

ایفون SE جدید بزودی معرفی خواهد شد

0 29

ایفون SE جدید بزودی معرفی خواهد شد

همانطور که در جریان هستید کمپانی اپل ،بزودی از سه مدل گوشی هوشمند خود رونمائی خواهد کرد.خبرگزاری Nikkei اخیرا اعلام کرده است که کمپانی "اپل" در بهار سال آینده محصول جدید خود یعنی ایفون SE جدید خود را معرفی خواهد نمود.

تاکنون اخبار متنوعی درباره این گوشی شنیده می شود و فراز و نشیب های زیادی که درباره قیمت آنها مطرح شده است.ایفون SE در سال 2018و پس از رونمایی موفق به فروش 40 میلیونی خود شد.

در واقع اپل قصد دارد همانند کمپانی های دیگر مانند "سامسونگ" ، "هواوی" و "شیائومی"، در کشورهای چین و هند بدست آورد.

شواهد حاکی از اینست که مدل جدید "ایفون SE"، شباهت زیادی به ایفون 8 دارد.محصول جدید "ایفون" دارای نمایشگر 4.7 اینچی  می باشد.شایان ذکر است که این گوشی در سال 2017 معرفی شده بود.بنابراین ایفون SE جدید قرار است دقیقا با همان نمایشگر عرضه شود.از اینرو باید انتظار  صفحه نمایش LCD در محصول جدید ایفون را داشته باشیم.

لازم به ذکر است که مشخصات سخت افزاری ایفون SE با "ایفون 11" یکسان خواهد بود.بنابراین باید انتظار گوشی با سخت افزار و قابلیت بالا خواهیم داشت.همچنین بدنه این گوشی شباهت بسیاری به ایفون 8 خواهد داشت و در اوایل سال 2020 عرضه خواهد شد.حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت خواهد بود.پردازنده این گوشی A13 خواهد بود.

قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی 399 دلار خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.