مجله سیم کارت

اینترنت رایگان برای دانشجویان جدید الورورد

0 145

این روزها با وجود شیوع کرونا و لزوم برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین اپراتور های فعال در کشور برای مشترکین خود که سیم کارت آن اپراتور را دارند . ترافیک اینترنت را شرکت در کلاس های آنلاین رایگان کرده است . تا دانش آموزان و دانشجویان بتوانند بدون هیج دغدغه ای در کلاس های آموزشی خود شرکت کنند . حالا رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد حتی دانشجویان جدید هم می توانند از این اینترنت رایگان بهره مند شوند . دانشجویان جدید الورود سال تحصیلی جدید نیز می توانند از اینترنت رایگان بهره مند شوند . سامانه های آموزشی دانشگاه آزاد رایگان است و نیازی به خرید اینترنت نیست . این سامانه برای دانشجویان و اساتید دانشگاه ها به صورت رایگان است .

اینترنت رایگان برای دانشجویان جدید الورورد

این در حالی است که تا چندی پیش دانشجویان جدید الورود برای استفاده از اینترنت رایگان با مشکل مواجه بودند . کد های دانشجویی این دانشجویان به وزارت ارتباطات اعلام نشده بود و آن ها در استفاده از اینترنت رایگان مشکل داشتند ولی در اقدامی جدید این مشکل مرتفع شد و آن ها توانستند از ترافیک اینترنت رایگان استفاده کنند . رئیس دانشگاه آزاد در نشستی اعلام کرد : آن دسته از دانشجویانی که برای دریافت اینترنت رایگان به مشکل خوردند و نمی توانند استفاده کنند . لازم است که این موضوع را به واحد دانشگاهی و یا سازمان مرکزی اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار بگیرد . رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد : نیم سال تحصیلی جاری تا 18 بهمن ماه ادامه دارد .

رایگان شدن ترافیک اینترنت دانشجویان تا تاریخ اعلامی است مگر این که پایان نیم سال جاری تمدید شود . او هم چنین درباره احتمال اختلال در سامانه های آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت : « برای جلوگیری از افزایش بار و اختلال در سامانه‌ های آموزش مجازی دو سامانه واحد الکترونیکی یکپارچه دانشگاه آزاد اسلامی « وادانا » و « دان » طراحی و به سرور و امکانات به روز تجهیز شده است . اگر دانشجویان برای اتصال به این سامانه ها دچار مشکل می شوند ، این موضوع مربوط به شبکه اینترنت داخلی یا اتصال آن ها به این سامانه ها است . به اعلام رییس دانشگاه آزاد 2 سامانه « وادانا » و « دان » امکان ضبط کلاس های آموزشی را برای دانشجویان فراهم کرده است .

دانشجویانی که به دلیل افت سرعت اینترنت یا موضوعات دیگر موفق به حضور در کلاس نمی ‌شوند . می توانند از نسخه کلاس های ضبط استفاده کنند . نسخه‌ ای که باز هم دانلود و تماشای آن برای دانشجویان رایگان محاسبه خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.