مجله سیم کارت

اینترنت رایگان شاتل موبایل برای سیستم های آموزشی آنلاین

0 50

اپراتور شاتل موبایل نیز یکی دیگر از اپراتور های فعال در ایران است ، اپراتورشاتل موبایل برای مشترکین خود اینترنت رایگان در نظر گرفته است . اپراتور شاتل موبایل خدمات زیادی برای مشترکین خود در نظر گرفته است و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد . افراد می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند ، اپراتور شاتل موبایل در دوران کرونا در کشور نیز اقدامات زیادی انجام داده است و برای مشترکین "سیم کارت" های خود که از سامانه های آموزشی استفاده می کنند اینترنت رایگان در نظر گرفته است .
شاتل موبایل پیش از این نیز فعالیت‌ های گوناگونی در جهت توسعه خدمات غیر حضوری و ارتباطی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده بود ؛ اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و اساتید دانشگاه ، توسعه زیر ساخت ثبت ‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌ کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از تجمع حضوری متقاضیان ، عرضه سیم ‌کارت شاتل موبایل سازمانی ویژه دور کاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌ کارت ، از جمله این اقدامات هستند .
براساس اعلام روابط عمومی شاتل موبایل ، اینترنت همراه سیم‌ کارت‌ های این اپراتور برای استفاده از وب‌ سایت ‌ها و سامانه‌ های آموزش از راه دور دانشگاهی ، دانش ‌آموزی ، آموزش علوم پزشکی و حوزوی رایگان شد . بر این اساس ، استفاده از این وب‌ سایت ها از ترافیک بسته های اینترنت فعال مشترکین مصرف نخواهد کرد آخرین فهرست سامانه‌ های آموزشی دانشگاهی و دانش ‌آموزی که مشمول این طرح هستند همواره از طریق نشانی shatelmobile.ir/free-edu قابل مشاهده است . دسترسی به وب ‌سایت های آموزشی و سیستم‌ های آموزش از راه دور مراکز دانشگاهی و دانش ‌آموزی با استفاده از اینترنت "سیم‌ کارت شاتل موبایل" کاملاً رایگان است . شاتل موبایل ، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور با پیش‌ شماره 0998 و کد یک است که برای نخستین بار در ایران ، فناوری نوآورانه « سیم‌ کارت هوشمند » را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن ، سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک ، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌ کند.

علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور ، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت ، می‌ توانند به وب ‌سایت شاتل موبایل مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.