مجله سیم کارت

اینترنت نا محدود رایتل در ایران برای اولین بار

0 83

اپراتور رایتل از اپراتور های فعال در ایران است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد . مشترکین سیم کارت های رایتل می توانند از طریق اپلیکیشن رایتل من به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . اپلیکیشن رایتل من برای کلیه مشترکین سیم کارت های رایتل می باشد . کلیه مشترکین "سیم کارت" های رایتل هم مشترکین سیم کارت رایتل اعتباری و هم "سیم کارت رایتل دائمی" می توانند با دانلود رایگان و نصب اپلیکیشن رایتل من به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .
و حالا این اپراتور بزرگ برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه بسته اینترنت رایگان کرده است و کلیه مشترکین سیم کارت های رایتل می توانند بسته اینترنت نا محدود رایتل را خرید و استفاده نمایند ، اپراتور رایتل همواره در تلاش است با ارائه خدمات متنوع و متفاوت رضایت مشترکین خود را افزایش دهد . مشترکین رایتل دائمی و اعتباری می توانند نسبت به فعال سازی بسته نا محدود اینترنت همراه اقدام کنند و از آن بهره مند شوند . علاقه مندان و متقاضیان غیر رایتلی که تمایل دارند این بسته های اینترنت نا محدود رایتل بهره مند شوند ، می توانند با خرید سیم کارت رایتل از طریق طرح های هم چون طرح هفت ، سیم کارت اولی ها و تامین اجتماعی از این بسته ها و دیگز خدمات اپراتور رایتل بهره مند شوند .
این بسته اینترنت نا محدود رایتل هفت روزه است و مشترکین رایتلی با پرداخت تنها 50 هزار تومان به مدت 7 روز می توانند از اینترنت نا محدود استفاده کنند . کلیه مشترکین سیم کارت های رایتل برای خرید و فعال سازی این بسته های اینترنت می توانند از طریق اپلیکیشن رایتل من اقدام کنند و یا از طریق کد دستوری # 8007 * 142 * اقدام کنند و با شماره گیری کد دستوری اعلام شده از سیم کارت رایتل خود بسته اینترنت خود را فعال کنند .
اپراتور رایتل برای مشترکین خود ارزش زیادی را در نظر گرفته است و در همین راستا تمرکز خود را روی نیاز ها ، خواسته ها و انتظارات مشترکین گذاشته است و خلاقیت و نواوری و نوگرایی در انواع کسب و کار ها از دیگر خدمات این اپراتور بزرگ است .
 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.