مجله سیم کارت

اینترنت و انتقال دیتای شاتل موبایل

0 500

اینترنت شاتل از پر سرعت ترین اینترنت های کشور است . افرادی که سیم کارت شاتل موبایل دارند می توانند از اینترنت آن استفاده کنند . امروزه همه ی افراد از اینترنت استفاده می کنند و جزو نیاز های اولیه ی افراد است . شاتل موبایل به این دلیل تلاش به ارائه اینترنت پر سرعت با قیمت مناسب و به صرفه دارد . شاتل موبایل اولین اپراتوری است که برای مشترکین خود امکان استفاده از تعرفه ویژه آزاد اینترنت همراه و انتقال اینترنت شاتل موبایل را قرار داد . این اقدام را انجام داد که مشترکین خود درگیر خرید طرح ها نشوند و پیچیدگی های انتخاب طرح برای مشترکین کم شود . افراد می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل از خدمات ارزنده این اپراتور استفاده کنند .

گروه خدمات ارتباطی “شاتل موبایل” پشتوانه حقوقی و فنی کم‌ نظیری برای ارائه خدمات پهنای باند ثابت ، خدمات سیار بر روی زیر ساخت  شبکه تلفن همراه 2G، 2.75G ، 3G ، 4G ،  4 . 75G را در اختیار دارد . بر این اساس مشترکین “سیم کارت شاتل موبایل” به خدمات متمایز اینترنت همراه (4 G/LTE ) در صد ها شهر کشور دسترسی خواهند داشت . ضمن این که با استفاده از خدمات متمایز و مقرون به صرفه رومینگ بین‌الملل دیتا ، دسترسی به اینترنت برای مشترکین شاتل موبایل در صد ها اپراتور تلفن همراه خارج از کشور نیز تامین می‌ شود .

انتقال اینترنت شاتل موبایل

شاتل موبایل ( shatelmobile ) برای مشترکین خود قابلیت انتقال دیتا را نیز ارائه کرده است . منظور از انتقال دیتا این است که سقف معینی از حجم مصرف نشده‌ ی بسته‌ ی اینترنت شما در صورت تمدید به بسته‌ی بعدی اضافه خواهد شد .  معمولا کاربران حجم هایی را که انتخاب می کنند از متوسط مصرف شان بیشتر انتخاب می کنند . تا احیانا ناچار به پرداخت هزینه اینترنت خارج از حجم های خریداری شده نباشند . سرویس انتقال دیتا روی بعضی از بسته های دیتا فعال است . این سرویس انتقال دیتا هزینه ‌ای برای شما کاربر عزیز نخواهد داشت . شما فرصت دوباره برای استفاده از ترافیک باقی‌ مانده خود را به دست خواهید آورد .

در انتقال اینترنت شاتل موبایل اگر در دوره‌ ی گذشته تمام حجم اینترنت خود را مصرف نکرده باشید . حجم شما این قابلیت را داشته باشد ، فرصت مجدد مصرف دیتای باقی ‌مانده برای شما فراهم خواهد شد . حجم مصرف‌ نشده‌ ی دوره‌ ی قبل در صورت تمدید به دوره‌ ی جدید منتقل خواهد شد . اولویت مصرف حجم با دیتای منتقل از دوره ‌ی قبل خواهد بود . در واقع شما با تمدید طرح سته‌ هایی که قابلیت انتقال دیتا داشته‌ اند می‌ توانید در هر دوره تا سقف 400 مگا بایت دیتای باقی‌ مانده از حجم فعلی را به دوره‌ ی بعد منتقل کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.