مجله سیم کارت

اینستاگرام در حالت تست حالت تاریک می باشد

0 19

اینستاگرام در حالت تست حالت تاریک می باشد

اینستاگرام یکی از شبکه های فعال اجتماعی می باشد که دارای طرفداران بسیاری از تمام نقاط دنیا بوده و بسیاری از طریق این شبکه اجتماعی در حال کسب درآمد هستند و بیزینس های زیادی در این شبکه اجتماعی انجام می گیرد.

طبق آخرین اخبار رسیده "اینستاگرام" آخرین نسخه آزمایشی خود را در حالت تاریک ارائه خواهد نمود.البته ناگفته نماند این حالت بر روی گوشی هایی که قادربه پشتیبانی از اندروید 10 باشند اجرا خواهد شد.بنابراین نسخه 114.0.0.24 که برای کاربران عضو گروه بتا نسخه اندروید این اپلیکیشن عرضه شده، قادر به استفاده از حالت تاریک خواهند بود.

اینستاگرام در حالت تست حالت تاریک می باشد

در واقع افراد می توانند با فعال ساختم حالت تاریک گوشی خود، شاهد تاریک شدن صفحه اینستاگرام خود نیز باشند.از اینرو بخش‌های مختلف این اپلیکیشن مانند Direct Messages و همچنین IGTV  نیز تیره و تاریک خواهند شد.بنابراین تعداد اپلیکیشن‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، با توجه به افزایش تعداد گوشی‌های مبتنی بر اندروید 10 ، بیشتر از گذشته خواهد شد .در واقع فیسبوک حالت تاریک خود را برای واتس آپ فعال نموده  و هم اکنون قصد دارد این قابلیت را بر روی اینستاگرام به حالت اجرا درآورد.حالت تاریک بعنوان یکی از بهترین حالت ها و پرطرفدارترین آنها تلقی می شود.البته ناگفته نماند که این حالت بر روی اینستاگرام در مرحله آزمایش قرار دارد و در برخی صفحات، نوار فوقانی موبایل که حاوی بخش‌هایی مانند ساعت، باتری و آیکون‌ نوتیفیکیشن‌های مختلف است، پنهان می‌شوند.

در ادامه گوشی‌های سامسونگ مبتنی بر رابط کاربری One UI که مجهز به حالت تاریک هستند، می‌توانند از این قابلیت اینستاگرام بهره ببرند. در نهایت باید ببینیم که این ویژگی چه زمانی برای عموم کاربران ارائه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.