مجله سیم کارت

آیپد پرو 2020 با دوربین اولترا و تله فوتو عرضه خواهد شد

0 209

ایپد پرو 2020 با دوربین اولترا و تله فوتو عرضه خواهد شددر زمانی نه چندان دور استفاده از تبلت ها رونق خاصی پیدا کرده بود . اما به مروز زمان این رونق به طرز عجیبی فروکش کرد. در واقع با گسترش فناوری ها و تکنولوژی های نوین و مجهز بودن گوشی های تلفن همراه به انواع تجهیزات به روز ، استفاده از تبلت کمتر و در آستانه فراموشی می باشد.با این وجود کمپانی های گوشی سازی در تلاش هستند . تا رونق خاصی به بازار تبلت ها بدهند و در این باره نیز بسیار تلاش کرده اند. طبق گزارشات از آمار فروش تبلت های کمپانی های مختلف ، مشخص شد که تبلت‌های اندرویدی از لحاظ فروش در وضعیت بسیار نامساعدی بسر می برند. این در حالیست که کمپانی اپل تصمیم گرفت برای سال جدید ، تبلت آیپد پرو 2020 با ویژگی های خاص و جذاب عرضه نماید . تا بتواند جایگاه خود را در بازار تبلت ها بهبود و در این عرصه خودنمایی کند.

آیپد پرو 2020

در همین راستا کمپانی اپل رندرهایی را از آیپد پرو 2020 منتشر نمود .این رندرها نشان می دهد که آیپدها در دو مدل 11 اینچی و 12.9 اینچی عرضه خواهند شد.از اینرو کمپانی های فعال در این عرصه باید بسیار هوشمندانه برخورد کنند.

نکته ای که وجود دارد اینست که طبق تصاویر و رندرهای منتشر ، طراحی آیپد پرو 2020 شباهت بسیار زیادی با مدل ایپد فعلی دارد.وجه تمایزی که البته مهم نیز می باشد اینست که ایپدهای جدید مجهز به دوربین سه گانه می باشد که چینشی مشابه ایفون 11 پرو دارد که در پنل پشتی تعبیه شده است.

در واقع شواهد حاکی از اینست که این کمپانی قصد دارد ایپدهایی با بهترین کیفیت دوربین بین تبلت ها بهره ببرد.ایپدهای مجهز به دوربین تله فوتو و اولترا بی شک می تواند سروصدای عظیمی ایجاد نماید.

یکی دیگر از ویژگی های خاص تبلت های آیپد بهره‌گیری از تراشه A13 Bionic می باشد که خانواده ایفون 11 نیز مراه با این تراشه روانه‌ی بازار شده‌اند.

در نهایت  شایان ذکر است که آخرین مدل آیپد پرو 2020 در انتهای سال 2018 عرضه شده بود. بنابراین تصور می شود که نسل جدید ایپد پرو در سه‌ماهه نخست 2020 به دست کاربران برسد.

به نظرمی رسد آیپد پرو 2020 با بهره‌گیری از دوربین سه‌گانه می‌تواند توجه تعداد  بیشماری از کاربران را جلب نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.