مجله سیم کارت

ا دکا تنها 5 هزار تومان فاصله دارید/ استفاده از 10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک رایگان با طرح دکا

0 33

رایتلدر جهت افزایش رضایتمندی مشترکین خود، بسته های تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته است که در اختیار دارندگان سیم کارت های رایتل قرار می دهد.

رایتل بار دیگر اعلام کرد برای استفاده از تخفیف های بی نظیر طرح دکا، در اختیار داشتن یک سیم کارت اعتباری و تهیه تنها 5 هزار تومان شارژ کافی است.
به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین خود، بسته های تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته است که در اختیار دارندگان سیم کارت های رایتل قرار می دهد.
رایتل طرحی تحت عنوان “دکا” را نیز به مشترکین خود ارائه می دهد که با استفاده از آن تمام مشترکین اعتباری این اپراتور می توانند تنها با یک کارت شارژ 5 هزار تومانی از این طرح بهره مند شده و از امکانات آن که شامل 10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک رایگان درون شبکه به مدت یک ماه می باشد بهره مند شوند.
گفتنی است برای استفاده از تخفیف های بی نظیر طرح دکا، در اختیار داشتن یک سیم کارت اعتباری و تهیه تنها 5 هزار تومان شارژ کافی است.
رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.