مجله سیم کارت

بازدید از مرکز مانیتورینگ همراه اول

0 164

دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات صبح روز دوشنبه 8 آذر ماه 1400 از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول در ساختمان ستاره ونک بازدید کرد . مدیر عامل همراه اول مهدی اخوان بهابادی فعالیت های این مرکز را تشریح کرد . اپراتور همراه اول به عنوان بزرگ ترین اپراتور در کشور به شرح ساختار ها و بدنه پلتفرم دیجیتالی شاد به عنوان بزرگ ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است .
اپراتور همراه اول ( MCI ) اپلیکیشن شاد را برای دانش آموزان در دوران شیوع کرونا برای آموزش آنلاین ارائه کرده است .

این اپلیکیشن در مدت زمان کوتاهی از فعالیت خود از نظر ترافیکی رقبای خارجی خود مانند واتساپ را پشت سر بگذارد . سوپر اپلیکیشن روبیکا که قادر به پاسخ گویی اغلب نیاز های کاربران است . اعم از سرویس های پیام رسانی تا خدمات پرداخت و هم چنین سرویس فیلم و سریال است . هم چنین ذره بین به عنوان جویش گر مرورگری که به دنبال خلق تجربه ای متفاوت . در وب گردی برای کاربران و تسهیل دسترسی به سرویس ها و اطلاعات دنیای وب است در این بازدید ارائه شد .

مرکز مانیتورینگ همراه اول

علی اصغر انصاری ، معاون برنامه ‌ریزی و نظارت راه بردی و دبیر شورای راه بردی توسعه شبکه ملی اطلاعات نیز ضمن گفت و گو و پرسش از متولیان و توسعه دهندگان هر کدام از این پروژه ها پیرامون جزییات آن ها ، در جریان ترافیک هر کدام از این سرویس ها قرار گرفت و از تلاش های جوانان و متخصصان نخبه اپراتور اول تلفن همراه کشور بابت خلق سرویس های کاربردی تشکر کرد . گفتنی است ، با توجه به نقش مهمی که دیتا سنتر ها در توسعه شبکه ملی اطلاعات و اجزای اصلی آن دارند . سگمنت تخصصی مانیتورینگ بر لحظه دیتا سنتر های “همراه اول” در تهران و خارج از پایتخت نیز در معرض نمایش گذاشته است . ظرفیت هر کدام و قابلیت هایی که در میزبانی از سرویس های کاربردی و بومی کشور دارند تشریح شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.