مجله سیم کارت

بازدید وزیر ارتباطات از دیتا رایتل و ایرانسل

0 149

روبط عمومی رایتل از بازید وزیر ارتباطات از ساختمان مرکز عملیات شبکه و دیتا سنتر این شرکت خبر داد .طی بازدید وزیر ارتباطات از دیتا رایتل و ایرانسل در جریان مشکلات از عدم همکاری این دو پیمانکار خارجی و نتیجه اعمال تحریم ها قرار گرفت .

وزیر ارتباطات به ارتقا کیفیت شبکه رایتل ( rightel ) در مناطق جنوبی و حومه تهران تاکید کرد . اعلام کرد با همکاری مدیران رایتل حتما در اسرع وقت در دستور کار قرار می گیرد . رایتل این قول را داد که از این پس مشترکین رایتل سرعت و کیفیت خیلی بهتری در هنگام استفاده از اینترنت را دارند .

مدیر عامل رایتل در انتها از بازدید وزیر ارتباطات تشکر و قدر دانی کرد . اعلام کرد در صورت تخصیص فرکانس های باند 700 800 مگا هرتز افزایش ظرفیت شبکه 4G این اپراتور با سرعت و قدرت بیشتری انجام خواهد شد .روابط عمومی ایرانسل نیز از بازدید وزیر ارتباطات به همراه رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ساختمان امام خمینی ( ع ) ایرانسل خبر داد .

بازدید وزیر ارتباطات از دیتا رایتل و ایرانسل

آذری جهرمی از فعالیت ایرانسل با توجه به گستردگی مخاطبان و همین طور حفظ کیفیت اینترنت ایرانسل در حالی که در این روز های خانه نشینی افراد مصرف ترافیک بالا تقدیر کرد . ایشان در رابطه با مشکلات مطرح در رابطه موانع فرکانسی و عدم پاسخ گویی به تقاضای مشترکان برای گسترش پوشش ، به تلاش های انجام در خصوص آزاد سازی باندهای فرکانسی 700 و 800 مگا هرتز اشاره کرد . این امر را لازمۀ توسعۀ شبکۀ اپراتورهای موبایل و ارائۀ خدمات بیشتر به مردم دانست .

ایرانسل آمادگی خود را از ارائه اینترنت نسل پنجم اعلام کرد و با اشاره به آزمایش شبکه  5G  برای اولین بار در ایران توسط اپراتور ایرانسل ابراز امیدواری کرد و با رفع موانع موجود، «این خدمات هر چه سریعتر به صورت تجاری به مشترکان ایرانسل ارائه شود.»

ایرانسل که در این روز های کرونایی اقدامانت بزرگ و و قابل توجهی انجام و به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اپراتور پیشرو در ارائه و توسعه اینترنت ، همزمان با شیوع کرونا در ایران از روز های ابتدایی اسفند ماه سال 1398 تلاش کرده در شرایطی که مصرف دیتا رشد چشمگیری داشت ،کیفیت خدمات خود را بهبود ببخشد . برای ارائه خدمات و بهتر مشترکان در امنیت بهداشتی حداکثری به فعالیت های خود بپردازد .

مهمترین اقدامات ایرانسل در روز های کرونایی

مهمترین اقدامات ایرانسل اقداماتی برای آموزش آنلاین ، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان . فراهم کردن شرایط دورکاری حداکثری برای کارکنان . فراهم‌ سازی بستر ارتباطی جلسات آنلاین مجلس شورای اسلامی و سایر سازمان‌ها و کسب و کارها . ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری . رایگان کردن محتواهای ارائه در تلویزیون اینترنتی لنز . ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت . افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من . تغییر اعلان‌های تماس‌های شبکه . ارائه 20 گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان دل سوز و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.