مجله سیم کارت

با خرید سیم کارت رایتل، اعتبار هدیه شرکت در دوره های آموزشی دریافت کنید

0 16

با طرح رای آموز رایتل، اعتبار هدیه 470 هزار ریالی شرکت در دوره های آموزشی عمومی و تخصصی دریافت کرده و در پایان دوره، گواهی نامه معتبر دریافت کنید.

ه گزارش روابط عمومی رایتل ، این اپراتور به عنوان نخستین اپراتور تلفن همراه عرضه کننده خدمات آموزشی در کشور، همزمان با ویژه برنامه 2014 و به مدت محدود، طرح رای آموز را ارایه می دهد.
از جمله مزایای این طرح فروش ویژه سیم کارت اعتباری رایتل با بیش از 50% تخفیف با قیمت 99 هزار ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده)است. همچنین بسته آغازین سیم کارت ارائه شده حاوی 20,000 ریال شارژ اولیه ،به همراه اعتبار هدیه 470هزار ریالی برای استفاده از دوره های حضوری و آنلاین آموزشی عمومی، تخصصی، فنی، مهارتی، شهروندی، خانوادگی، ضمن خدمت و … به انتخاب خریداران است و در پایان دوره گواهینامه های پایان دوره معتبر به شرکت کنندگان ارایه می گردد.
براساس این خبر علاقه مندان به استفاده از طرح می توانند با ورود به وب سایت رایتل و کلیک بر بنر رای آموز و یا مراجعه مستقیم به وب سایت 2014.rightel.ir اقدام به ثبت نام سیم کارت اعتباری با قیمت 99,000 ریال نمایید.
گفتنی است پس از تکمیل فرایند خرید، سیم کارت ظرف مدت 5 روز کاری به همراه یک کد 16 رقمی جهت استفاده از خدمات آموزشی با اعتبار هدیه 470,000 ریال به همراه راهنمای استفاده از سامانه رای آموز به نشانی مشترک ارسال می شود.
پس از دریافت سیم کارت اعتباری خریداری شده، جهت فعالسازی اعتبار ریالی، کد 16 رقمی مندرج بر بسته بندی سیم کارت را از سیم کارت خریداری شده، به شماره 2021 پیامک نمایید. ظرف حداکثر 24 ساعت، اعتبار شما به میزان 470,000 ریال در “سامانه رای آموز” جهت شرکت در کلاس های آموزشی افزایش خواهد یافت.
این گزارش می افزاید بر طبق قوانین مرکز توسعه اطلاعات و رسانه های دیجیتال، خریداران در گروه سنی 28-18 سال امکان استفاده از تمامی دوره های آموزشی را دارند و برای گروه های سنی بالاتر امکان استفاده از برخی دوره ها محدود می شود.
شایان ذکر است نام کاربری و رمزعبور طرح رای آموز طی فرایند ثبت نام و خرید به صورت آنلاین، به مشترک ارائه می شود و حفظ شناسه و رمز عبور جهت ورود به سامانه رای آموز و استفاده از اعتبار ریالی هدیه، ضروری است.
گفتنی است مدت زمان استفاده از اعتبار 470,000 ریالی، تا پایان سال 93 می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.