مجله سیم کارت

با خرید گوشی نوکیا اینترنت همراه از ایرانسل هدیه بگیرید

0 206

همان طور که می دانید فعالیت چشم گیر “ایرانسل” این روزها شایسته تحسین می باشد.اپراتور ایرانسل با همکاری های پر شور خود با نهادهای مختلف سعی دارد استوار تر از قبل در این عرصه به پیش رود.این اپراتور با ارائه ی خدمات به مقرون به صرفه و اینترنت پرسرعت از نظر مشترکین در لیست بهترین اپراتورها قرار گرفته است.این بار نیز این اپراتور در حرکت شگفت انگیز دیگر و با شعار«سرعت و تکنولوژی در دستان شما» با کمپانی “نوکیا” اعلام همکاری کرده است.در واقع هر کاربری می تواند با انتخاب و خرید یکی از جدیدترین گوشی های تلفن همراه نوکیا از 12گیگابایت اینترنت همراه “سیم کارت” اعتباری رایگان ایرانسل بهره مند شود.

با خرید گوشی نوکیا 12 گیگابایت اینترنت همراه از ایرانسل هدیه بگیرید

این اینترنت به صورت شش ماهه و برای هر ماه شامل 2 گیگابایت اینترنت می باشد.در واقع علاقه مندان به این طرح به راحتی می توانند یکی از مدل های سری 1، 2، 3، 6 و 7 گوشی‌های تلفن همراه نوکیا را انتخاب کرده و اقدام به خرید آنها نمایند.باید در نظر داشته باشید که با خرید هر یک از گوشی های ایرانسل از ضمانت‌نامه سامتل نیز برخوردار خواهید شد. حال نکته ای که این میان بسیار حائز اهمیت می باشد . این است که چگونه می توان اقدام به خرید این گوشی ها و استفاده از خدمات اینترنت رایگان ایرانسل نمود.

هر کاربر ایرانسل ( irancell ) می تواند به سادگی با شماره 600 تماس و از این طرح استفاده نماید

کاربران سیم کارت های غیر ایرانسل نیز می توانند برای دریافت این خدمات با شماره 09366000000 تماس بگیرند.

همچنین کاربران می توانند براحتی با مراجعه به دفاتر و نمایندگی های ایرانسل اقدام به دریافت گوشی ها و اینترنت رایگان نمایند

در پایان ذکر این نکته ضروری می باشد که برای بهره مندی از اینترنت 6 ماهه 12 گیگابایتی ،بایستی مشترکین ماهانه سیم کارت اعتباری خود را 5000 تومان شارژ نمایند تا بتوانند از این طرح استفاده نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.