مجله سیم کارت

با پرتال چند رسانه ای رایتل، کارتون های خاطره انگیز رامشاهده کنید

0 31

در ادامه به روز رسانی بخش پرتالهای چند رسانه ای رایتل، سرویس کارتون و انیمیشن های تلویزیونی، با دسترسی به حجم وسیعی از کارتونها و انیمیشنهای محبوب تلویزیون، با همکاری آرشیو صداوسیما و دیگر رسانه ها،در دسترس عموم مشترکین رایتل قرار گرفته است.

امکان تماشای کارتون و انیمیشن های تلویزیونی به لیست سرویس های چند رسانه ای رایتل اضافه شد.
به گزارش روابط عمومی رایتل، در ادامه به روز رسانی بخش پرتالهای چند رسانه ای رایتل، سرویس کارتون و انیمیشن های تلویزیونی، با دسترسی به حجم وسیعی از کارتونها و انیمیشنهای محبوب تلویزیون، با همکاری آرشیو صداوسیما و دیگر رسانه ها،در دسترس عموم مشترکین رایتل قرار گرفته است.
به منظور دسترسی به این سرویس، نرمافزاری با قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی تبلتها و گوشیهای اندرویدی ارائه شده است. این نرم افزار کاملاً رایگان است و بر روی وبسایت رایتل به آدرس www.rightel.ir، در صفحه سرویس کارتون و انیمیشن های تلویزیونی قرار گرفته است و به زودی نرم افزاری نیز برای تبلتها و گوشیهایiOS ارائه خواهد شد.
لازم به توضیح است که در این سرویس مشترک بابت پیمایش لیست کارتون¬ها هزینه ای پرداخت نخواهد کرد و هزینه ترافیک اینترنت، پس از انتخاب کارتون یا انیمیشن مورد علاقه به ازای هر مگابایت مصرف، معادل 50 ریال، محاسبه خواهد شد. به علاوه کیفیت مطلوب جریان ویدیویی با نرخ 200 کیلوبیت بر ثانیه، این امکان را به تمامی مشترکین رایتل با سرعتهای مختلف خواهد داد تا از این سرویس به صورت پخش (Streaming) بدون قابلیت ذخیره/دانلود فایل ویدیویی، استفاده نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.