مجله سیم کارت

بررسی گوشی هوشمند A32 سامسونگ

0 98

سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را A3 با ظاهری جدید ارائه کرده است . سامسونگ توانسته رتبه اول را در بازار فروش اروپا را به دست بیاورد . و سامسونگ در سال های گذشته با ارائه گوشی های میان رده توانست سهم زیادی از بازار  را در دست بگیرد . در میان گوشی های میان رده سامسونگ گوشی A32 سامسونگ توانسته فروش بالای داشته باشد .

گوشی A32 سامسونگ

گوشی جدید “سامسونگ” در قاب پشتی خود دوربین چهار گانه ای دارد . با بر آمدگی یک پارچه ای دوربین ها را از سطح بدنه جدا می کند . وضوح و تراکم پیکسلی گلکسی A32 می ‌تواند به‌ خوبی علاقه‌ مندان به فیلم و سریال را از حیث نمایش با‌ کیفیتِ تصاویر راضی کند . از طرفی نرخ نو سازی 90 هرتزی آن می‌ تواند خبر خوشی برای علاقه ‌مندان بازی‌ های شوتر اول ‌شخص باشد . نرخ نو سازی 90 هرتزی گلکسی A32 از نوع ثابت است . از بهینه‌ سازی نرخ نو سازی نمایش گر با توجه‌ به فعالیت‌ های کاربر برای کاهش مصرف باتری خبری نیست .

A32 سامسونگ از دوربین اصلی بزرگ ‌تر ، طراحی به‌ روز تر و نمایش گر AMOLED با نرخ نو سازی 90 هرتزی بهره می برد . اما در سایر زمینه‌ ها تغییر محسوسی ندارد . تغییر زبان طراحی، نخستین موردی است که با نگاه اولیه به A32 سامسونگ متوجه آن خواهید شد . طراحی جدیدی که ظاهرا سامسونگ قصد دارد آن را با برخی ویژگی ‌های مشترک نظیر چینش دوربین‌ ها و بدنه‌ ی مکعبی‌ تر در تمام مدل‌ های جدید گلکسی A به‌ کار بگیرد .
گلکسی A32 سامسونگ در رنگ ‌های مشکی ، سفید ، آبی و بنفش به ‌فروش می‌ رسد . به‌ نظر می ‌رسد مشکل آزار دهنده‌ ی جذب اثر انگشت و کثیفی در رنگ ‌های روشن نظیر سفید و آبی ، با شدت کم تری رخ می ‌دهد .

مشخصات گوشی

به ‌لطف وزن 184 گرمی و ابعاد معقول 6.4 اینچی ، گلکسی A32 به ‌راحتی در دست جای می‌ گیرد و می‌ تواند تا مدت ‌ها بدون احساس سنگینی در دست کاربر باقی بماند . مدل 5G گلکسی A32، 205  گرم وزن دارد و حدود 0.7 میلی‌ متری ضخیم‌ تر از مدل 4G  است ؛ تفاوت در وزن و ضخامتِ نسخه ‌ی 5G، موجب می‌ شود تا این مدل به ‌اندازه‌ ی مدل 4G خوش ‌دست نباشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.