مجله سیم کارت

برنامه پیشنهاد انتخابی برای تمام ایرانسلی ها

0 24

برنامه پیشنهاد انتخابی برای تمام ایرانسلی ها

ایرانسل یکی دیگر از اپراتورهای ایرانیست که طرفداران زیادی را از همه قشر جذب خود کرده است . قیمت گذاری سیم کارت این اپراتور به گونه ای است که تمامی افراد براحتی قادر به تهیه آن خواهند بود. خرید خط ایرانسل از سمت اپراتورها همواره جایگاهی خوبی داشته است که این موضوع ارتباط مستقیمی با قیمت سیم کارت ایرانسل دارد.

در این مقاله قصد داریم تا یک پیشنهاد بسیارهوشمندانه که اپراتور ایرانسل در اختیار کاربران خود قرار داده است را معرفی نمائیم بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید

در واقع ایرانسل امکانی را فراهم آورده است که کاربران این اپراتور براحتی قادر خواهند بود با استفاده از تلفن همراه خود و بر اساس موقعیت مکانی خود، از انواع تخفیف‌های کسب و کارهای تجاری مطلع شده و به صورت اینترنتی خرید نمایند.

معرفی اپلیکیشن پیشنهاد

این اپلیکیشن بعنوان اپلیکیشن پیشنهاد و از طریق شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.توجه داشته باشید که با استفاده از اپلیکیشن معرفی شده توسط ایرانسل  ، می توانید از طریق این برنامه کاربردی  نسبت به خرید آنلاین کالاهای متنوعی از قبیل کالاهای الکترونیکی، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم شخصی و … اقدام نمائید. همچنین می‌توانید رزرو آنلاین رستوران، کافی‌شاپ، خرید آنلاین بلیت سینما، تئاتر، کنسرت و … را نیز انجام دهید وجالبتر از همه اینکه می توانید به صورت آنلاین در دوره‌های آموزشی و ورزشی با قیمتی بسیار مناسب ثبت‌نام کنید.

امکانات این برنامه به شرح زیر خواهند بود:

جستجوی میان مکان‌ها، تخفیف‌ها و پیشنهادهای سطح شهر

ثبت نظرات و امتیازهای کاربران

مقایسه کالاها و خدمات از لحاظ قیمت، کیفیت و…

سفارش و خرید کالا و خدمات بر اساس موقعیت جغرافیایی

جستجوی دوستان (با نام کاربری)، افزودن آنها به لیست «دوستان من» و اطلاع از موقعیت مکانی و آخرین فعالیت‌های آنها

قابل استفاده برای مشترکان ایرانسلی و سایر اپراتورها

در انتها لازم به ذکر است که تمامی کاربران ایرانسل می توانند برای بهره مندی از این اپلیکیشن از طریق سایت ایرانسل و یا از طریق نرم افزار چارخونه و یا اندروید اقدام به دانلود این برنامه نمایند و از خدمات متنوع آن بهره مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.