مجله سیم کارت

برنامه کاندیدا های ریاست جمهوری از لنز با تماشای 33 میلیون دقیقه

0 35

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران در زمان انتخابات در کشور به کاندیدا های تایید شده فرصتی داد تا در اپلیکیشن لنز برنامه های انتخاباتی خود را اعلام کنند . اپلیکیشن لنز اولین و بزرگ ترین تلویزیون اینترنتی در ایران است که اپراتور "ایرانسل" برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه داده است . به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، در راستای اعلام برنامه های کاندیدا ها در اپلیکیشن لنز ، این برنامه ها 33 میلیون دقیقه بازدید داشته است . اپلیکیشن لنز از تاریخ 6 خرداد ماه 1400 تا 26 خرداد ماه 1400 شبکه های اختصاصی را در اختیار کاندیدا های تایید شده قرار داده است.
اپراتور ایرانسل به عنوان اپراتور برتر برای کاندیدا های تایید شده هفت شبکه به صورت اختصاصی و 24 ساعته در نظر گرفته بود و هم چنین شبکه ویژه ریاست جمهوری را نیز فعال کرد . اپلیکیشن لنز بخش ویژه انتخابات ریاست جمهوری 1400 را در صفحه اصلی خود قرار داده بود تا کاربران این اپلیکیشن بزرگ از این طریق برنامه های کاندیدا ها را تماشا کنند . اپراتور ایرانسل برای اطلاع رسانی به کاربران "سیم کارت" های خود و کاربران اپلیکیشن لنز به ترتیب پیامک و نوتیفیکیشن ارسال می کند .  
به گزارش پایگاه خبری سایت سیم کارت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری سه مناظره اختصاصی برگزار شد که پوشش 100 درصد منظره ها از طریق صدا و سیما تدارک دیده شده بود و از طریق اپلیکیشن لنز 2 هزار محتوا تولیدی نیز ارائه شد که همان طور که گفتیم این محتوا ها بیش از 33 میلیون دقیقه بازدید داشته است که سه مناظره اصلی بیش از 3 میلیون دقیقه و مناظره های اختصاصی لنز هر کدام بیش از نیم میلیون دقیقه بازدید داشته اند . در بازۀ زمانی یاد شده ، شبکۀ اختصاصی آیت ‌الله رئیسی ، رئیس جمهور منتخب با بیشترین میزان اقبال از سوی مخاطبان ، 2 میلیون و 8 هزار و 813 دقیقه بازدید داشت . شبکۀ اختصاصی کاندیدا های دیگر به ترتیب آقایان جلیلی یک میلیون و 849 هزار و 247 دقیقه ، رضایی یک میلیون و 748 هزار و 728 دقیقه ، همتی 704 هزار و 603  دقیقه ، زاکانی 494 هزار و 819  دقیقه ، قاضی ‌زاده‌ هاشمی 411 هزار و 414  دقیقه و مهر علیزاده 356 هزار و 482 دقیقه بازدید داشتند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.