مجله سیم کارت

برنده شدن جایزه سال تحول دیجیتال به ایرانسل

0 38

ایرانسل که بزرگ ترین و اولین اپراتور دیجیتال ایران شناخته شده است ، برنده جایزه سال تحول دیجیتال ایران شد . ایرانسل در مراسمی که در تاریخ 14 مرداد 99 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد این عنوان را کسب کرد . که این مراسم  به دلیل شرایط کرونایی در کشور و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن لنز پخش شد .
شرکت خدمات ارتباطی "ایرانسل" موفق شد در زمینۀ  زبدگی دیجیتال ،  نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال برنده شود و جایزۀ اصلی این ارزیابی با عنوان جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران را نیز به دست آورد . در این مراسم ، مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال و مهندس رضا حاجی ‎غلام علی مدیر کل خدمات انفورماتیک ایرانسل این جوایز را دریافت کردند .
معاون دیجیتال ایرانسل در این مراسم طی سخنانی ، با بیان این که ایرانسل از چهار سال پیش و با تشکیل کمیته تحول دیجیتال ، حرکت خود را در مسیر تبدیل شدن به اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز کرده استو تا به امروز دستاورد های مهمی در این زمینه داشته است ، به اپلیکیشن ایرانسل من با بیش از 22 میلیون کاربر فعال ، به عنوان یکی از برندگان این ارزیابی اشاره و تأکید کرد این اپلیکیشن در میان پرمخاطب ‌ترین اپلیکیشن‌ های ایرانی قرار دارد و بنا بر آمار ، بخش عمده فرایند هایی که سابق بر این به صورت حضوری در مراکز خدمات مشتریان و یا به صورت تماس تلفنی با مراکز تماس انجام می‌شده ، الان روی این اپلیکیشن و با سرعت و رضایت بالا تر مشتری در حال انجام است .
در این دوره از ارزیابی ملی تحول دیجیتال ، تندیس زرین زبدگی دیجیتال بر اساس ارزیابی انجام شده از فرایند های سازمانی در بخش‌ های مختلف ، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تعلق گرفت . هم چنین تندیس زرین رهبری دیجیتال به آقای حسن جابر معاون عملیاتی ایرانسل تعلق گرفت که معاون دیجیتال ایرانسل به نمایندگی از وی ، این جایزه را دریافت کرد . هم چنین ایرانسل موفق شد که تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را برای اپلیکیشن ایرانسل من  دریافت کند . مهندس باقر صمدی افزود : با استفاده از الگوریتم‌ های هوش مصنوعی و تقویت روز به روز این الگوریتم‌ ها ، تجربه کاربری مخاطبان ایرانسل‌ من بر اساس علایق و رفتار کاربری آنها شخصی ‌سازی می‌ شود . وی هم چنین با اشاره به ارائۀ خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5 G ) توسط ایرانسل برای اولین بار در ایران ، تصریح کرد : انسان روز به روز به سمت زندگی دیجیتال حرکت می کند و سرعت اتفاقات آن قدر زیاد است که امکان استفاده از روش‌ های قبلی و سنتی وجود ندارد و ارائۀ خدمات 5G و استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌ های نوین در پشتیبانی از مشتریان و یا ارائۀ انواع اپلیکیشن‌ ها و خدماتی که مشتری امروزی به دنبال آن است ، در همین راستا انجام شده است . چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال ، با حضور شرکت ‌ها و نهاد هایی هم چون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ، شرکت ملی پست ایران ، بانک انصار و… و با هدف ممیزی ، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌ های پیشرو در تحول دیجیتال برگزار شد . یکی از اهداف عمده این ارزیابی ، ایجاد زمینه ‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ ها ، رهبران و متخصصان این سازمان‌ ها اعلام شده است . سه دوره نخست این ارزیابی ، با حضور چشم گیر 35 سازمان معتبر و صاحب‌ نام ایران ، در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران برگزار شده بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.