مجله سیم کارت

بروزرسانی سامسونگ برای بهبود عملکرد دوربین گلکسی اس 20 اولترا

0 62

بروزرسانی سامسونگ برای بهبود عملکرد دوربین گلکسی اس 20 اولترا

کمپانی سامسونگ در اقدامی جدید وبعد از بررسی های مکرر انجام شده ، دوربین گلکسی اس 20 اولترا و همچنین مشاهده نتایج دور از انتظار ، تصمیم گرفته است برای بهبود عملکرد دوربین این محصول خود بروزرسانی های مربوطه را اعمال نماید.

با توجه به مقایسه اس که توسط سایت های مختلف و متخصص  بین دوربین گوشی‌ گلکسی اس 20 اولترا، "هواوی p30 پرو"، گلکسی نوت 10 پلاس و شیائومی می نوت 10 انجام شده است  ، نقاط ضعفی در تصاویر منتشر شده به وضوح مشخص می باشد. در واقع با توجه به اینکه محصول جدید سامسونگ عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما با توجه به شواهد منتشر شده، نقاط ضعفی وجود در که درتصاویر ثبت شده توسط این گوشی قابل مشاهده می باشد.این در حالیست که خود کمپانی سامسونگ هم متوجه ضعف دوربین بهترین و قدرتمندترین گوشی خود شد و قرار است با ارائه یک بروزرسانی، در سریعترین زمان مشکل، مشکل موجود را برطرف نماید.

مشکل اساسی محصول جدید سامسونگ  بر روی دوربین این گوشی می باشد و این در حالیست که سامسونگ دقیقا به مشکل دوربین گلکسی اس 20 اولترا اشاره نکرده است. با این حال بیشترین فوکوس بر روی دوربین این گوشی متمرکز می باشد.

وب سایتهای مختلف در همین راستا ادعا کرده اند که  گوشی های گلکسی اس 20 از مجموعه دوربین‌های بسیار قدرتمند و پیشرفته‌ای بهره می‌برند. از اینرو تمامی سایتهای مختلف وهمچنین سایت سیم کارت پیوسته در تلاش است تا با بهبود عملکرد آن، بهترین تجربه  و همچنین اخبار مرتبط در اینباره را در اختیار کاربران قرار دهیم. بنابراین  کمپانی سامسونگ در همیت راستا اعلام کرده است که از طریق یک بروزرسانی در آینده، تجربه کار با دوربین این گوشی‌ها را بهبود خواهد بخشید.

جزئیات این گوشی به شرح زیر می باشد.دو دوربینی که مجموعه گلکسی اس 20 اولترا را از دو نسخه کوچکتر خود متمایز می‌کند، یک لنز پریسکوپی با قابلیت بزرگ‌نمایی 100 برابری و یک لنز 108 مگاپیکسلی نونا بایر می باشد.همچنین محصول جدید سامسونگ از قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع 45 واتی بهره مند می باشد که باید به صورت جداگانه خریداری شود. دیگر نقطه تمایز این گوشی با گلکسی اس 20 پلاس است.

در انتها لازم به ذکر است که دقیقا مشخص نیست این بروزرسانی چه زمانی برای گوشی‌های سری جدید "سامسونگ" منتشر می‌شود ، با این حال قرار است چه میزان تغییراتی را در آن پدید آورد. اما از آن‌ جایی که دیگر شرکت‌ها نظیر "شیائومی" از گوشی‌های قدرتمندی در بخش دوربین رونمایی کردند، بعید به نظر می‌رسد سامسونگ در عرضه آن تعلل کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.