مجله سیم کارت

بروز رسانی کیف پول دیجیتال ایرانسل

0 856

اپراتور ایرانسل به عنوان برترین اپراتور و اولین اپراتور دیجیتال در ایران برای مشترکین سیم کارت های خود کیف دیجیتال ایرانسل را ارائه کرده است . تقریبا تمام مشترکین سیم کارت های ایرانسل با کیف دیجیتال اشنایی دارند . مشترکان ایرانسل می توانند با شارژ کردن اعتبار کیف پول خود حجم های متنوع اینترنت ، مکالمه و یا پیامک را خریداری کنند . مشترکین “سیم کارت” های ایرانسل می توانند از طریق مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من ، لیست خدمات قابل دسترسی از طریق کیف پول ایرانسل را مشاهده کنند . بروز رسانی کیف پول دیجیتال ایرانسل نیز امکان پذیر است .

نحوه شارژ کردن کیف پول ایرانسل

مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری و دائمی توانند کیف پول خود را از دو طریق شارژ کنند :

1 – از طریق شماره گیری کد دستوری # 1 * 6 * از سیم کارت ایرانسل خود
2 – مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و صفحه کیف پول دیجیتال

باید اشاره کنیم که برای شارژ کیف پول ایرانسل فقط از مبالغ پیش تعیینی می توان استفاده کرد . یعنی در حال حاضر امکان شارژ کیف ‌پول تنها با مقادیر پیش ‌فرض امکان‌ پذیر است . اما به‌ زودی امکان شارژ به میزان دل‌ خواه نیز فراهم خواهد شد . مشترکین ایرانسل در واقع هر بار که کیف پول دیجیتال خود را شارژ کنید . معادل 10 تا 25 درصد میزان شارژ انجام‌  به عنوان هدیه به اعتبار شگفت ‌انگیز دیجیتال شما اضافه می ‌شود . برای مثال اگر کیف پول شما را 30000 ریال شارژ کنید . 10 درصد آن یعنی 3000 ریال به عنوان شارژ هدیه شگفت ‌انگیز دیجیتال برای شما شارژ خواهد شد .

هدیه کیف پول دیجیتال ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود که از کیف پول دیجیتال استفاده می کنند هدیه ای نیز ارائه کرده است که شگفت انگیز دیجیتال نام دارد . شگفت ‌انگیز دیجیتال هدیه ‌ای است که با شارژ کیف ‌پول دیجیتال به مشترک تعلق می ‌گیرد . این هدیه با توجه به میزان شارژ خریداری ، 10 تا 25 درصد از مبلغ شارژ کیف ‌پول خواهد بود . با استفاده از هدیه شگفت‌ انگیز دیجیتال می‌ توانید از اینترنت ایرانسل ، پیامک و تماس صوتی ( درون شبکه ایرانسل ) استفاده کنید .

با مراجعه به برنامه ایرانسل ‌من یا شماره‌ گیری کد دستوری # 6 * می ‌توانید از میزان اعتبار شگفت‌ انگیز دیجیتال خود اطلاع پیدا کنید . این هدیه به اعتبار حساب سیم‌ کارت ایرانسل دائمی و یا اعتباری شما اضافه خواهد شد . اگر قبل از منقضی شدن آن ، از اینترنت خط خود ، پیامک یا تماس صوتی ( داخل شبکه ایرانسل ) استفاده کنید . هزینه آن‌ ها ابتدا از شگفت‌ انگیز دیجیتال کسر می شود . پس از اتمام هدیه ، باقی هزینه‌ ها از اعتبار سیم کارت شما کسر خواهد شد . اعتبار شگفت انگیز دیجیتال ایرانسل تاریخ انقضا دارد و مدت اعتبار شگفت انگیز دیجیتال 7 روز است .

بروز رسانی کیف پول دیجیتال ایرانسل

با شارژ این کیف پول ، می‌ توانید آسان تر و امن ‌تر از گذشته و بدون نیاز به درگاه‌ های بانکی مختلف و دریافت رمز پویا ، خدمات و محصولات متنوع دیجیتال و همین طور بسته‌ های متنوع اینترنت ایرانسل را خریداری و فعال کنید . ضمن این که با اولین شارژ کیف پول دیجیتال ( به میزان حداقل 10000 تومان ) 2 گیگا بایت اینترنت هدیه نیز با اعتبار همان روز به شما تعلق می‌ گیرد . ولی اگر تا به حال از کیف پول دیجیتال ایرانسل استفاده نکرده یا کم تر استفاده کرده‌ اید . فاصله 90 روزه 10 خرداد ماه 1400 تا ‍10 شهریور ماه 1400 بهترین فرصت برای شماست !

در طول این 90 روز ، با انجام هر تراکنش به ارزش 10000 تومان ، 1 امتیاز کسب خواهید کرد . می ‌توانید در قرعه‌ کشی هیجان ‌انگیز کیف پول دیجیتال شرکت کنید که جایزه‌ اش یک دستگاه پژو 207 است ! حداقل امتیاز لازم برای ورود به قرعه‌ کشی 5 امتیاز است . هر چه امتیاز شما بیشتر باشد ، شانس بالا تری برای دریافت جایزه دارید . کیف پول دیجیتال ایرانسل ( irancell ) با شماره‌ گیری کد اختصاصی # 6 * یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من همیشه در دسترس شماست .

مزایای کیف پول ایرانسل

کیف پول دیجیتال ایرانسل با حذف فرآیند های پیچیده نظیر دریافت رمز دوم پویا یا الزام به ارائه اطلاعات محرمانه‌ بانکی ، بستری کاملا امن و آسان برای عملیات‌ های پرداختی فراهم کرده است . با یک‌ پارچه ‌سازی تراکنش‌ ها ، تجربه کاربری دل‌ پذیری را رقم می‌ زند . جشنواره‌ های گوناگون و هدایا و مزایای ویژه کیف ‌پول دیجیتال ، کاربران را به استفاده و خرید بیشتر از کسب‌ و کار های متصل به این سرویس تشویق می‌ کند و رضایت را از خرید افزایش می ‌دهد .

ایرانسل ، به عنوان اولین و بزرگ‌ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، با ارائه زیر ساخت‌ های امن و پیشرفته و با تکیه بر تعداد پر شمار کاربران خود ، نقشی موثر در افزایش کاربران کیف ‌پول دیجیتال و در نتیجه ، افزایش استفاده از خدمات آنلاین و دیجیتال متصل به آن ایفا می‌ کند . سابقه کاربری و اعتماد به ایرانسل ، کاربران را به استفاده از کسب ‌و کار های متصل به کیف‌ پول دیجیتال تشویق خواهد کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.