مجله سیم کارت

برگزاری اردوی منتخبان کمپ ایرانسل-لالیگا در اسپانیا

0 42

برگزاری اردوی منتخبان کمپ ایرانسل-لالیگا در اسپانیا

همانطور که می دانید چندی پیش ایرانسل کمپینی برگزار کرد که در آن شروع به استعدادیابی از افراد نوجوان نمود . در نهایت با خبر شدیم که پس از تکاپوی فراوان تیم 17 نفره ی انتخاب شده در این راستا، برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی 10 روزه رایگان عازم اسپانیا شد.

در ابتدای کار اپراتور "ایرانسل" فراخوانی را صادر نمود که به واسطه  آن از تمامی علاقه مندان درخواست نمود تا ویدیویی کوتاه از بازی فوتبال فرزندشان را به این اپراتور ارسال نمایند.در همین راستا ایرانسل اعلام کرد که نزدیک به 5 هزار ویدئو به ایرانسل ارسال شد و پیشکسوتانی نامدار از جمله احمدرضا عابدزاده، فرشاد پیوس، محسن خلیلی، خسرو حیدری، علیرضا مرزبان، مهدی پاشازاده، رحمان رضایی و کتایون خسرویار، در این عرصه شروع به همکاری با این اپراتور کردند.

رده ی سنی موجود برای شرکت در این کمپ بین 11 تا 13 ساله می باشد. کمپ ایرانسل-لالیگا  طی ادوار شش گانه و زیر نظر مربیان معتبر انجام گرفت.

برنامه این کمپ انتخابی به قرار زیر می باشد.

برگزاری اردوی منتخبان کمپ ایرانسل-لالیگا در اسپانیا

این تیم سه بازی دوستانه با تیم های نوجوان «خیرونا»، «اتلتیکومادرید» و «لگانس»، برگزار خواهد کرد و در همین راستا از شهرهای مادرید و بارسلون بازدید کرده و در ورزشگاههای «نیوکمپ»، «سانتیاگوبرنابئو» و «واندا متروپولیتانو» حضور پیدا می کنند.در نهایت این تیم 13 نفره از تیم‌های «لگانس» و «ویارئال» و همچنین امکانات حرفه‌ای فوتبال اسپانیا را در لیست برنامه های خود قرار خواهند داد.

لازم به ذکر است که به تمام بازیکنان  منتخب حاضر در این لیگ ، گواهی ویژه حضور در این دوره، ارائه می‌شود.

بازیکنان انتخابی از تمام نقاط محتلف ایران مانند شهرهای سرباز (استان سیستان و بلوچستان)، اصفهان، رضوانشهر، مس سرچشمه، تهران، تالش، مشهد، بابل، جویم، دوگنبدان، میاندوآب، آبادان و تبریز هستند.

هدف از برگزاری این کمپ دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.