مجله سیم کارت

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام همراه اول

0 56

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران در روز 27 تیر ماه 1400 جلسه مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران را برگزار کرد . اپراتور همراه اول در بین سایر اپراتور های فعال در کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . "سیم کارت همراه اول دائمی" در بین سایر سیم کارت ها طرفداران بیشتری دارد و تمایل افراد به خرید سیم کارت همراه اول دائمی از سایر "سیم کارت" ها بیشتر است و اکثر مشترکین این اپراتور مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی هستند .
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران ، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران ساعت 10 صبح روز یک شنبه 27 تیر ماه 1400 در برج ستاره ونک تهران با حضور تمام سهام داران و نمایندگان همراه اول برگزار شد . اپراتور همراه اول تمام سهام داران و نمایندگان خود را بری شرکت در این جلسه دعوت کرد . در این جلسه قرار است که در خصوص مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده باشد صحبت شود و هم چنین قرار است در این جلسه گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی درباره اصلاحیه ای از قانون تجارت استماع و تصمیم درباره افزایش سرمایه شرکت اتخاذ شود . اپراتور "همراه اول" این جلسه را بر اساس ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بها دار و هم چنین با مصوبه ستاد کرونا ؛ که برگزاری مجامع عمومی در صورتی که با حضور حداکثر 15 نفر باشد امکان پذیر است ، برگزار کرد و اپراتور همراه اول به دلیل رعایت ابلاغیه مذکور به شرکت کنندگان این جلسه توصیه کرد که از حضور در مجمع خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه از طریق نشانی Live.mci.ir اقدام کنند .
همراه اول از سهام داران خود درخواست کرده است اطلاعات مورد نیاز را از سامانه کدال به آدرس www.codal.ir دریافت کنند ؛ هم چنین سر شماره پیامکی 899300 و پست الکترونیکی investor@mci.ir برای ارسال پیام و طرح سوالات سهام داران در زمان برگزاری مجمع در نظر گرفته شده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.