مجله سیم کارت

برگزاری نخستین دوره ایرانسل تاک با حمایت مدیر عامل ایرانسل

0 35

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد و به تازگی ایرانسل نخستین دوره ایرانسل تاک را برگزار کرده است . اپراتور ایرانسل مشترکین زیادی دارد و با ارائه اپلیکیشن ایرانسل من به مشترکین سیم کارت های خود دسترسی به خدمات را آسان تر کرده است .
به گزارش روابط عمومی ایرانسل ، دوره ایرانسل تاک با هدف به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات افراد است و افراد داستان  و موفقیت ها و شکست های خود را که با آن درگیر بوده اند به اشتراک می گذارند . تمامی اعضای خانواده بزرگ "ایرانسل" در سراسر ایران که تمایل دارند در این برنامه شرکنت کنند و تجربیات و ایده ها و آموخته های خود را به اشتراک بگذارند ، می توانند بدون هیچ محدودیتی در این برنامه شرکت کنند . در واقع هدف از روایت داستان این افراد این است که این تجربیات می تواند تا حد زیادی به افراد دیگر کمک کند تا بتوانند راه بهتری را انتخاب کنند و در انتخاب مسیر زندگی شخصی و کاری خود تصمیم گیری بهتری داشته باشند و در رسیدن به اهداف خود گام های محکم تری برداند . این دوره با حمایت مدیر عامل ایرانسل ، دکتر بیژن عباسی آرند برگزار شده است و یکی دیگر از اهداف این برنامه ایجاد فرصت برای به ‌اشتراک‌ گذاری ایده‌ ها و تجربه‌ های همکاران در حوزه زندگی شخصی و حرفه‌ ای ، فراهم آوردن ابزاری برای مدیریت دانش و تجربه‌ های کارکنان ایرانسل در بخش‌ ها و سطوح مختلف و نیز ایجاد فرصت یادگیری و تمرین مهارت ارائه مؤثر ایده‌ ها و تجربه ‌ها است .
در نخستین دورۀ اجرای « ایرانسل تاک » ، کمیتۀ برگزاری ، 40 ایده را دریافت کرد که از این میان ، 25 ایده ، برای شرکت در دوره و حضور در کارگاه آموزشی پذیرفته شدند . کارگاه آموزشی سه روزه با محوریت « ارائه به سبک TED » و توسط مربی رسمی مؤسسه TED در مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شد و در نهایت ، 11 ایدۀ برگزیدۀ کارگاه‌ ها ، در رویداد نهایی ایرانسل تاک شرکت کردند . در این کارگاه‌ ها ، روش ارائه و سخنرانی به سبک کنفرانس TED ، به صورت عملی و با برگزاری کارگاه و انجام تمرین‌ های عملی ، به شرکت ‌کنندگان آموزش داده شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.