مجله سیم کارت

برگزاری نشست علمی نقش تحول دیجیتال حوزه ICT و رسانه در آموزش مجازی

0 38

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور فعال در ایران است و این اپراتور بزرگ به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور مشترکین زیادی دارد و همواره در راستای رضایت مشترکین سیم کارت های خود قدم بر می دارد و با ارائه خدمات متنوع سعی دارد تا بر تعداد مشترکین خود اضافه کند . اپراتور همراه اول در روز سه شنبه 9 شهریور ماه 1400 نشست علمی بر گزار کرده است و در این نشست نقش تحول دیجیتال حوزه  ICT و رسانه در آموزش مجازی مورد مذاکره قرار گرفت . این نشست علمی در روز 9 شهریور ماه از ساعت 14 الی 15 برگزار شد که این نشست علمی با حضور مدیران همراه اول برگزار شد .
در این مدت نیز یعنی از روز دوم شهریور ماه 1400 اولین جشنواره تهران دیجیتال نیز برگزار شده است که این جشنواره 9 روز است و تا یازدهم شهریور ماه 1400 ادامه دارد و این جشنواره توسط مرکز فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران برگزار شده است و حامی این جشنواره دیجیتال اپراتور همراه اول است . در جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال تجربیات و آخرین دستاورد ها و اقدامات دانشگاه تهران ، حامیان و شرکت ‌های دانش‌ بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و یادگیری الکترونیک تبادل می‌ شود . علاقه مندان می توانند برای شرکت در این پنل به نشانی https://event.ut.ac.ir/#/meetings/11 مراجعه کنند .
این نشست علمی در اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال برگزار شد و این پنل با محور یادگیری الکترونیکی در اولین جشنواره تهران دیجیتال با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و ارائه آقایان مصطفی حیدر زاده به عنوان رئیس پنل و مدیرکل راه برد های دیجیتال همراه اول ، وحید شاه منصوری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس مرکز تحقیق و توسعه "همراه اول" ، سعید علی عسگری مدیر کل توسعه دانش و آموزش همراه اول و فرشید بهجت محمدی مدیر کل رسانه های نوین صدا و سیما به صورت آنلاین برگزار می ‌شود . اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال در روز دوم شهریور ماه 1400 با حمایت همراه اول اغاز به کار کرده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.