مجله سیم کارت

برگزاری نمایشگاه تلکام در آذرماه

0 22

خبری جدید برای علاقه مندان به صنعت مخابرات و تکنولوژی. علاقه مندان به نمایشگاه تلکام می توانند در آذرماه از این نمایشگاه دیدن  نمایند.  در واقع قرار بر این بود که این نمایشگاه در مهرماه برگزار شود اما به‌دلیل عدم آمادگی فعالان حوزه‌ی ICT،  این کار عملی نشد.  بیستمین دوره‌ی نمایشگاه صنعت مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام)، طبق تصمیم شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و سندیکای مخابرات  در تاریخ 26 تا 29 آذرماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه در سطح بین المللی و همزمان با نمایشگاه پژوهش برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که مکان برگزاری نمایشگاه تلکام  محل دائمی نمایشگاه بین المللی می باشد.  هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توان توسعه و پتانسیل کشور در زمینه‌ی صنعت مخابرات می باشد و با توجه به عصر کنونی، این نمایشگاهو صنعت بسیارحائز اهمیت و ارزنده میباشد. در واقع به واسطه برگزاری این نمایشگاه صاحبان صنایع و صنعتگران، شروع به تبادل  اطلاعات فنی و آشنایی با دستاوردهای روز دنیا می پردازند.   در نهایت طبق اطلاعیه‌ی روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاه‌های بین‌المللی تلکام،  این نمایشگاه متفاوت تر از دوره‌های قبل خواهد بود و بار دیگر حمایت از تولید داخل و توسعه‌ی صادرات غیر نفتی و ارتباط دانشگاه و صنعت با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها جلو‌ه‌ی ویژه‌ای خواهد داشت.

خبری جدید برای علاقه مندان به صنعت مخابرات و تکنولوژی. علاقه مندان به نمایشگاه تلکام می توانند در آذرماه از این نمایشگاه دیدن  نمایند.

در واقع قرار بر این بود که این نمایشگاه در مهرماه برگزار شود اما به‌دلیل عدم آمادگی فعالان حوزه‌ی ICT،  این کار عملی نشد.

بیستمین دوره‌ی نمایشگاه صنعت مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام)، طبق تصمیم شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و سندیکای مخابرات  در تاریخ 26 تا 29 آذرماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه در سطح بین المللی و همزمان با نمایشگاه پژوهش برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که مکان برگزاری نمایشگاه تلکام  محل دائمی نمایشگاه بین المللی می باشد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توان توسعه و پتانسیل کشور در زمینه‌ی صنعت مخابرات می باشد و با توجه به عصر کنونی، این نمایشگاهو صنعت بسیارحائز اهمیت و ارزنده میباشد.

در واقع به واسطه برگزاری این نمایشگاه صاحبان صنایع و صنعتگران، شروع به تبادل  اطلاعات فنی و آشنایی با دستاوردهای روز دنیا می پردازند.

در نهایت طبق اطلاعیه‌ی روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاه‌های بین‌المللی تلکام،  این نمایشگاه متفاوت تر از دوره‌های قبل خواهد بود و بار دیگر حمایت از تولید داخل و توسعه‌ی صادرات غیر نفتی و ارتباط دانشگاه و صنعت با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها جلو‌ه‌ی ویژه‌ای خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.