مجله سیم کارت

بسته‌های دو قلو ویژه آغاز سال تحصیلی شاتل موبایل

0 37

اپراتور شاتل موبایل اپراتور فعال در کشور است و این اپراتور با آغاز سال تحصیلی 1400-1401 بسته های ویژه ای برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است . با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید تمام اپراتور های فعال در کشور برای مشترکین سیم کارت های خود بسته های ویژه ای را ارائه داده اند و اپراتور شاتل موبایل نیز همانند سایر اپراتور ها بسته های ویژه ای را ارائه داده اند .
بنا بر گزارش مجله سیم کارت ، اپراتور شاتل موبایل هم زمان با فرا رسیدن ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل می توانند با خرید بسته های ویژه شاتل موبایل از شاتل موبایل هدیه درافت کنند . بسته های ویژه اینترنت شاتل موبایل بسته های ویژه دوقلو است که مشترک می تواند به میزان حجم خریداری شده از اپراتور شاتل موبایل هدیه دریافت کنند و از حجم 2 برابر لذت ببرند . بسته های ویژه دو قلو شاتل موبایل که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ارائه شده است تا پایان مهر ماه 1400 فرصت فعال سازی دارد و مشترکین باید تا قبل از اتمام مدت زمان اعلام شده از سوی این اپراتور اقدام به خرید کنند . بسته های اینترنتی ارائه شده از سوی اپراتور شاتل موبایل یک روزه تا سی روزه است و مشترکین می توانند بر اساس نیاز خود یکی از بسته های 1 روزه تا سی روزه را انتخاب کنند .
بسته‌ های دو قلو ویژه آغاز سال تحصیلی :
بسته یک روزه ویژه آغاز سال تحصیلی : بسته یک روزه ویژه شاتل موبایل ، شامل 1 گیگا بایت اینترنت + 1 گیگا بایت اینترنت هدیه می باشد که قیمت این بسته یک روزه 8 هزار و 800 تومان می باشد و مشترکین "سیم کارت" های شاتل موبایل می توانند به صورت آنلاین و یا با شماره گیری کد دستوری # 1 * 4 * 2 * 1 * اقدام به خرید کنند .
بسته سه روزه ویژه آغاز سال تحصیلی : بسته سه روزه ویژه شاتل موبایل ، شامل 1 گیگا بایت اینترنت + 1 گیگا بایت اینترنت هدیه می باشد که قیمت این بسته سه روزه 7 هزار تومان می باشد و مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل می توانند به صورت آنلاین و یا با شماره گیری کد دستوری # 2 * 4 * 2 * 1 * اقدام به خرید کنند .
بسته هفت روزه ویژه آغاز سال تحصیلی : بسته هفت روزه ویژه "شاتل موبایل" ، شامل 300 مگا بایت اینترنت + 300 مگا بایت اینترنت هدیه می باشد که قیمت این بسته هفت روزه 4 هزار و 500 تومان می باشد و مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل می توانند به صورت آنلاین و یا با شماره گیری کد دستوری # 3 * 4 * 2 * 1 * اقدام به خرید کنند .
بسته پانزده روزه ویژه آغاز سال تحصیلی : بسته پانزده روزه ویژه شاتل موبایل ، شامل 1.5 گیگا بایت اینترنت + 1.5 گیگا بایت اینترنت هدیه می باشد که قیمت این بسته پانزده روزه 10 هزار و 200 تومان می باشد و مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل می توانند به صورت آنلاین و یا با شماره گیری کد دستوری # 4 * 4 * 2 * 1 * اقدام به خرید کنند .
بسته سی روزه ویژه آغاز سال تحصیلی : بسته سی روزه ویژه شاتل موبایل ، شامل 1 گیگا بایت اینترنت + 1 گیگا بایت اینترنت هدیه می باشد که قیمت این بسته سی روزه 9 هزار و 500 تومان می باشد و مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل می توانند به صورت آنلاین و یا با شماره گیری کد دستوری # 5 * 4 * 2 * 1 * اقدام به خرید کنند .
اپراتور شاتل موبایل ، به عنوان یکی از اپراتور های برتر در کشور مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین و متنوع ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد و هدف اپراتور شاتل موبایل از ارائه بسته های ویژه آغاز سال تحصیلی این است که دانش آموزان در دوران شیوع کرونا نگرانی برای حجم مصرفی اینترنت خود نداشته باشند .

روش خرید بسته ویژه آغاز سال تحصیلی
اپراتور شاتل موبایل اعلام کرده است ، افرادی که متقاضی خرید این بسته های ویژه هستند فقط تا پایان 17 مهر ماه 1400 فرصت دارند تا از طریق یکی از راه های زیر نسبت به خرید بسته مورد نظر خود اقدام کنند :
1 – از طریق مراجعه به اپلیکیشن شاتل موبایل من ( آن دسته از مشترکینی که اپلیکیشن شاتل موبایل من را ندارند می توانند اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود و نصب کنند و از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . )
2 – از طریق مراجعه به مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل من
3 – از طریق مراجعه به صفحه بسته های شاتل موبایل
4 – از طریق شماره گیری کد دستوری # 4 * 2 * 1 * از سیم کارت شاتل موبایل
اپراتور شاتل موبایل اولین اپراتوری است که در ایران سیم کارت شاتل موبایل هوشمند را ارائه داده است و این سیم کارت توسط شاتل موبایل برای اولین بار در ایران ارائه شد ، سیم کارت شاتل موبایل هوشمند قابلیت این را دارد که بر اساس محل حضور مشترک بهترین و با کیفیت ترین پوشش شبکه را جستجو کند و برای مشترک در نظر بگیرد و مشترک هر کجا و در هر زمان بتواند بهترین و با کیفیت ترین پوشش شبکه را دریافت کند و بتواند  به راحتی از خدمات این اپراتور بزرگ استفاده کند . مشترکین شاتل موبایل با استفاده از اینترنت سیم‌ کارت شاتل موبایل ، می ‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک ، از تماشای به‌ روز ترین فیلم‌ ها و سریال‌ های ایران و جهان در نماوا لذت ببرید و مشترکین شاتل موبایل به صورت رایگان می توانند از نماوا استفاده کنند .
با پشتیبانی 24 ساعت شبانه‌ روز و 7 روز هفته می ‌توانید از طریق شماره 09981000000 با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین با آن ها چت کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.