مجله سیم کارت

بسته‌های مکالمه ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل

0 183,003

بسته‌های مکالمه ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل

ایرانسل امکانی را برای کاربران خود فراهم نموده است تا بدین وسیله علاوه بر افزایش تعداد ایرانسلی ها میزان رضایت مشترکین خود را نیز تا حد چشمگیری بالاببرد.اپراتور “ایرانسل” پیشنهادهای ویژه‌ای شامل تخفیف در قیمت سیم‌کارت و مودم‌های اینترنت همراه و ثابت، اینترنت رایگان و مکالمه رایگان با کد شگفتی‌های ایرانسل و جوایز متنوع به کاربران خود ارائه کرده است. بسته مکالمه ویژه ایرانسل از دیگر امکاناتی است که اپراتور ایرانسل فراهم کرده است .

ایرانسل کدهای ویژه ای در اختیار کاربران قرار که کاربران با خرید سیم‌کارت اعتباری، دائمی یا پیام‌رسان، به طور پیش‌فرض در «طرح تعرفه پایه» همان سیم‌کارت قرار می‌گیرد و این هزینه‌ها طبق تعرفه‌ها محاسبه خواهد شد. البته امکان خواهید داشت هر زمان که تمایل داشتید، از طرح های مکالمه ویژه ایرانسل دیگر استفاده کنید و با انتخاب آنها هزینه‌های خود را مطابق با الگوی مصرفتان کاهش دهید.

بسته‌های مکالمه ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل :

کاربران می توانند با وارد نمودن کد #1*55*555* بیست دقیقه مکالمه با قیمت 1500 تومان دریافت نمایند.مدت اعتبار این طرح 30 روزه می باشد.

همچنین کاربران می توانند با وارد نمودن کد #2*55*555* ، چهل دقیقه مکالمه با قیمت 2800 تومان دریافت نمایند.مدت اعتبار این بسته مکالمه ویژه ایرانسل نیز 30 روزه می باشد.

باید در نظر داشته باشید که کاربران می توانند با وارد نمودن کد #3*55*555* ، هشتاد دقیقه مکالمه با قیمت استثتایی 5200 تومان دریافت نمایند.مدت اعتبار این طرح 30 روزه می باشد.

کاربران می توانند با وارد نمودن کد #4*55*555* صد و شصت دقیقه مکالمه با قیمت 9600 تومان دریافت نمایند.مدت اعتبار این طرح 30 روزه می باشد.

کاربران می توانند با وارد نمودن کد #5*55*555* ، سیصد و بیست دقیقه مکالمه با قیمت استثنایی 17600 تومان دریافت نمایند.مدت اعتبار این طرح مکالمه ویژه ایرانسل 30 روزه می باشد.

کاربران ایرانسل می توانند با وارد نمودن کد #6*55*555* ، هزار دقیقه مکالمه با قیمت 45000 تومان دریافت نمایند.مدت اعتبار این طرح 30 روزه می باشد.

برای اطلاع از کدهای دیگر ایرانسل ( irancell ) پیشنهاد می کنیم سایت سیم کارت را دنبال نمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.