مجله سیم کارت

بسته‌ اینترنت همراه و ADSL شاتل موبایل

0 117

اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات در کشور است . این اپراتور بزرگ طرح های ترکیبی اینترنت را در اختیار مشترکین خود قرار دادند . در دوران شیوع کرونا در کشور و همه گیری این ویروس و افزیش مصرف سرانه اینترنت در کشور اپراتور های فعال در کشور در تلاش هستند تا بتوانند اینترنت با سرعت بالا و کیفیت بالا را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهند و در بین این اپراتور ها اپراتور شاتل موبایل نیز همواره در تلاش است تا بتواند با کیفیت ترین اینترنت را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد . علاوه بر این در این شرایط اپراتور با ارائه طرح های اینترنتی متنوع شرایطی را برای مشترکین خود محیا می کنند . تا بتوانند بسته‌ اینترنت همراه و ADSL شاتل موبایل مورد نیاز خود را با تخفیف های ویژه تهیه کنند .

اپراتور شاتل موبایل ( shatelmobile ) نیز به تازگی طرح اینترنتی ترکیبی را برای مشترکین خود را ارائه کرده است . این طرح ترکیبی شامل طرح های ترکیبی اینترنت ثابت ( ADSL  ) شاتل و اینترنت همراه شاتل موبایل می باشد . که مشترکین شاتل موبایل می توانند این طرح ها را تهیه و استفاده کنند . در واقع هدف شاتل موبایل از ارائه این طرح ها تنوع بیشتر محصولات خود و هم چنین براورده کردن نیاز مشترکین خود است .

بسته‌ اینترنت همراه و ADSL شاتل موبایل

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل ، با استفاده از این بسته های جدید ، مشترکین “سیم‌ کارت‌” های این اپراتور تلفن همراه کشور می توانند از طریق وب ‌سایت شاتل موبایل ، اپلیکیشن « شاتل موبایل من » ، سیستم مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل و یا شماره گیری کد دستوری # 1 * از طریق سیم کارت های شاتل خود ، بسته‌های جدیدی خریداری کنند که هم زمان شامل ترافیک اینترنت ثابت شاتل ( ADSL ) و اینترنت همراه شاتل موبایل ( اینترنت همراه پرسرعت 3G و 4G/LTE روی سیم‌ کارت شاتل موبایل ) می شود .

این طرح های مقرون به صرفه ، به تمامی کاربران قدیمی و جدیدی که از اینترنت ثابت شاتل و “سیم‌ کارت شاتل موبایل” استفاده می‌ کنند . کمک می ‌کند تا به جای خرید های چند باره و مختلف برای اینترنت ثابت ADSL و اینترنت همراه ، در یک مرحله و با خرید یک طرح مقرون به صرفه تر ، نیاز های اینترنت ثابت و همراه خود را به طور هم زمان برطرف کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.