مجله سیم کارت

بسته اینترنت هدیه اساتید

0 113

سال تحصیلی 99 با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال های قبل است . با توجه به آغاز سال تحصیلی 99 و شیوع ویروس کرونا دانش آموزان مجبور هستند که به صورت آنلاین سر کلاس های خود حضور داشته باشند . با توجه به لزوم برقراری کلاس های آنلاین اپراتور ها برای مشترکین خود که سیم کارت آن اپراتور را دارند بسته اینترنت هدیه اساتید در نظر گرفتند . تمامی اپراتور ها از جمله همراه اول ( MCI ) ، ایرانسل و رایتل و … در جهت حمایت از دانش آموزان و معلمان برای آن ها طرح های اینترنت رایگان هدیه در نظر گرفتند . در این میان دانشگاه ها نیز به دلیل تداوم ویروس کرونا ، مجبور هستند که کلاس های خود را به صورت آنلاین و مجازی اغاز کنند .

بسته اینترنت هدیه اساتید

در همین راستا دسترسی به کلاس های آنلاین نیازمند اینترنت با سرعت است . که این موضوع باعث هزینه های زیادی برای دانش آموزان ، معلمان ، دانشجویان و اساتید می شود . در واقع آموزش مجازی دارای مشکلاتی است که یکی از مشکلات بزرگ و اصلی آن هزینه بالا اینترنت و ترافیک مصرفی و سرعت اینترنت ها است . البته در نیم سال قبل نیز تلاش های زیادی برای برطرف کردن این مشکلات در نظر گرفت که این مشکلات از طریق سامانه های اموزشی برطرف شد . همین طور ارائه طرح های رایگان اینترنت برای “سیم کارت” آن ها به این قشر یکی دیگر از اقدامات برای برطرف کردن این مشکلات بود .

طی صحبت‌ هایی که با وزیر ارتباطات شد و هم چنین دستوراتی که رئیس جمهور و فرمانده ستاد مقابله با کرونا داد . مقرر شد وزارت ارتباطات برای اساتید و دانشجویان سهمیه اینترنتی برای آموزش مجازی اختصاص دهد . وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت : برای اساتید دانشگاه برای حمایت ار آموزش مجازی هدیه نا قابلی برای اساتید در نظر گرفتیم .

جزئیات هدیه اساتید

در ادامه افزود : طرحی که برای اساتید در نظر گرفته شد است حجم 120 گیگابایتی است . اساتید می توانند با فعال سازی این هدیه از اینترنت رایگان برای برگزاری آموزش های مجازی خود استفاده کنند . وی افزود : آن‌ ها می‌ توانند با مراجعه به سایت ⁦‪ICTGifts.ir⁩ اینترنت هدیه‌ 120 گیگا بایتی خود را دریافت کنند . اساتید برای دریافت این هدیه وارد آدرس سایت فوق می شوند و روی گزینه هدیه اساتید کلیک می کنند . در مرحله بعد کد ملی و تلفن همراه خود را ثبت می کنند و ثبت نام خود را انجام می دهند . وزیر ارتباطات اضافه کرد : جزئیات هدیه مخصوص دانشجویان نیز به زودی به اطلاع آن‌ ها خواهد رسید . طرح اینترنت دانش ‌آموزان و معلمان ، مدتی قبل و با آغاز سال تحصیلی برای آن‌ ها فعال شد .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.