مجله سیم کارت

بسته اینترنت هدیه شاتل موبایل به اساتید

0 32

اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است . اپراتور شاتل موبایل نیز مانند اپراتور ایرانسل برای اساتید دانشگاه ها و حوزه بسته هدیه اینترنتی رایگان در نظر گرفته است . اپراتور شاتل موبایل در دوران شیوع کرونا و همه گیری این ویروس برای تسهیل آموزش های آنلاین 20 گیگا بایت اینترنت همراه در نظر گرفته است که اساتید دانشگاه ها و حوره ها که سیم کارت شاتل موبایل دارند می توانند از آن بهره مند شوند .
اپراتور شاتل موبایل در دوران شیوع کرونا در کشور اقدامات زیادی را انجام داده است ، ثبت نام اینترنتی خرید سیم کارت و ثبت نام تلفنی سیم کارت جهت جلوگیری از مراجعه حضور افراد ، عرضه سیم کارت شاتل موبایل ویژه جهت دور کاری قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی ، عرضه اینترنت رایگان برای استفاده از سامانه‌ های آموزشی ، عرضه بسته های ویژه دوران قرنطینه ، راه اندازی طرح ویژه ایمن سازی "سیم کارت" دانش آموزان ، رایگان سازی اینترنت استفاده از سامانه آموزش از راه دور شاد و حمایت از کمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی برای گروه‌ های آسیب پذیر از جمله اقدامات این اپراتور بزرگ است . به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل ، این اپراتور برای استادان دانشگاه و حوزه 20 گیگا بایت اینترنت همراه سه ماهه در نظر گرفته است و این اپراتور با توجه به ضرورت به منظور سهولت در فعالیت غیر حضوری دانشگاه‌ ها و آموزش از راه دور ، این اپراتور به منظور سهولت این امر ، بسته اینترنت هدیه 20 گیگا بایتی جدیدی را برای استادانی که مشترک سیم کارت های شاتل موبایل هستند فعال کرد . به این ترتیب تمامی استادانی اساتیدی که مشترک های "سیم کارت شاتل موبایل" هستند و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این اپراتور معرفی شده‌ اند ، می‌ توانند بدون نیاز به اقدام خاصی از این بسته هدیه جدید که به صورت خودکار و علاوه بر بسته 120 گیگ قبلی بر روی سیم کارت آن ها فعال شده استفاده کنند .
شاتل موبایل اپراتور هوشمند نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G در سراسر کشور است که برای نخستین بار ، از فناوری « سیم کارت هوشمند » استفاده کرده است . با استفاده از این فناوری ، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک ، به طور خودکار ، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می کند . علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور و "خرید سیم‌ کارت" ، می‌ توانند به وب ‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشن .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.