مجله سیم کارت

بسته تخفیف قربان تا غدیر ایرانسل

0 546

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . ایرانسل به مناسبت عید سعید قربان برای مشترکین سیم کارت های خود هدیه ویژه ارائه کرده است . اپراتور ایرانسل به مناسبت گرامی داشت آغاز عید سعید قربان برای مشترکین سیم کارت های خود طرح تخفیفی مکالمه و دیتا ارائه کرده است . بسته تخفیفی قربان تا غدیر ایرانسل ویژه کلیه مشترکان این اپراتور است .

اپراتور ایرانسل همان طور که اشاره کردیم از عید سعید قربان که 19 تیر ماه 1401 است تا 27 تیر ماه 1401 که عید سعید غدیر خم است هدیه ویژه ارائه کرده است . ایرانسل هدیه ویژه قربان تا غدیر ایرانسل با تخفیف ویژه به مشترکین “سیم کارت” های خود ارائه کرده است . کلیه مشترکان سیم کارت ایرانسل دائمی و “ایرانسل اعتباری” می توانند برای فعال سازی این هدیه ویژه اقدام کنند .

طرح تخفیف قربان تا غدیر ایرانسل

عید سعید قربان 19 تیر ماه 1401 و عید غدیر خم 27 تیرماه 1401 و اعتبار این هدیه ایرانسل تا 27 تیرماه است . هدیه ویژه ایرانسل تا 27 تیرماه 1401 در دسترس است و از زمان فعال سازی به مدت سه روز اعتبار خواهد داشت .
هم زمان با این اعیاد فرخنده و مبارک ، تمامی مشترکان “سیم کارت ایرانسل دائمی” و سیم کارت ایرانسل اعتباری می‌ توانند یک طرح ترکیبی ، شامل سه ساعت مکالمۀ ایرانسلی ( درون شبکه ) و سه گیگا بایت اینترنت را تنها با پرداخت ۱۲۰۰۰ تومان ، دریافت کنند .

نحوه فعال سازی هدیه قربان تا غدیر

فعال ‌سازی این بسته تخفیفی قربان تا غدیر ایرانسل ( irancell ) ، با شماره ‌گیری کد دستوری # 5 * قابل فعال سازی است . یا مشترکین ایرانسل می توانند با مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ، به دفعات امکان‌ پذیر است .
آن دسته از مشترکین ایرانسل که اپلیکیشن ایرانسل من را ندارند می توانند به صورت رایگان این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند . با دانلود و نصب اپلیکیشن ایرانسل من می توانند به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.